• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • jojoa75
    Jes sica skrev 2009-07-25 16:09:54 följande:
    Jojoa jag skulle tagit svarta, Linnea hade rosa förra året och det syns massor med fläckar på dom nu svart syns allt inte så mycket på.
    Håller med till viss del.. det är därför jag tvekar. De hallonröda och lila är ju dock ändå ganska så mörka.
    mortillsju skrev 2009-07-25 16:10:51 följande:
    Av det ni hade förra året vad använde ni mest? Då ska du köpa en med rabatt tycker jag. Hade hon varit ett hade det varit en annan sak, då hade du släpat runt på vagnen i två år nu handlar det om en superkort tid då mest en matkasse ska åka vagn Jag har själv en Brio sitty, bra vagn. Jag kör brun/svart.
    Molo regnbågsoverall och röd jacka typ i bilen bara.
    ♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • jojoa75
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-25 16:11:52 följande:
    Alltså... Hallon e ju rätt nice med svart.. Men lila e väl sådär med de svarta va?
    ja det har du ju iofs rätt i, blir ju inte så snyggt, ganska så murrigt..
    mortillsju skrev 2009-07-25 16:16:37 följande:
    JOJOA, jag tycker egentligen att det känns rätt trist med enfärgat vid tvådelat set (rött till rött osv) men å andra sidan är svart ingen kul färg heller om än oändligt praktisk. Utan jag tror nog ändå den där hallon överväger, den kommer vara jättefin till det lila. Annars finns det ju i grönt. Ingen favorit kanske?
    Förstår vad du menar. Då blir det hallonröda byxor, tack alla för hjälpen!!
    *rusar iväg o fixar*
  • mortillsju
    jojoa75 skrev 2009-07-25 16:34:49 följande:
    Molo regnbågsoverall och röd jacka typ i bilen bara.
    Ja men då är det ju klart att ni ska skippa det svarta!! Färglada vill ni va *söt unge*
  • jojoa75
    mortillsju skrev 2009-07-25 16:40:49 följande:
    Ja men då är det ju klart att ni ska skippa det svarta!! Färglada vill ni va *söt unge*
    tack
    Tyckte oxå nu när bubblan skrev att lila inte passar med svart att nej det gör det ju inte.. eller passar kanske, men ganska mörkt o murrigt blir det.. fattar inte vad jag tänkte på...
  • jojoa75

OK, då var det bestämt
    Bara lurv kvar då
    Nån som sett bilder??
    Lucas vill ha antingen svart (eller om det är mörkgrå) med gula kanter eller med röda kanter. Tänkte höra med er så att den är med röda kanter, alltså inte typ mörkrosa eller nåt. Såg en bild snabbt bara och nu kommer jag inte riktigt ihåg...

• Mamma Kråkan
    jojoa75 skrev 2009-07-25 16:52:08 följande:
    tack Tyckte oxå nu när bubblan skrev att lila inte passar med svart att nej det gör det ju inte.. eller passar kanske, men ganska mörkt o murrigt blir det.. fattar inte vad jag tänkte på...
    Visst undrade du om den lila jackan passar med den lila lurven (den som kommer) jag såg dom på bild tillsamnas idag och dom är exsakt samma färg.
    Nu bloggar jag här igen :)
  • jojoa75
    JuliaochNelly skrev 2009-07-25 16:57:18 följande:
    Visst undrade du om den lila jackan passar med den lila lurven (den som kommer) jag såg dom på bild tillsamnas idag och dom är exsakt samma färg.
    just det! Tack tack! Vet du om den hallonröda är lika som den hallonröda vinterjackan?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14