• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • lillronya
    kexchoklad skrev 2009-07-25 21:59:46 följande:
    Jag använder min nästan varje dag, men den känns så bred och otymplig då man ska gå in i affärer. Fast jag vet inte Elias är ju 2,5år nu så jag vet ju inte hur länge till han vill sitta i vagnen så det känns på ett sätt lite onödigt att köpa en ny.
    Jag använde också min varje dag när mina var yngre.
    Nu är de ju 2 år och snart 4 år.
    Ännu mer onödigt....
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • mortillsju
    lillronya skrev 2009-07-25 22:00:51 följande:
    Det var också en av mina frågor.
    Aha en liten rymmare M har också varit det men det funkar tack och lov bättre och bättre. Men jisses vad han var tokig ett tag. Han stod på brädan och jag parerade in honom så han inte kunde hoppa av. Det gällde att gå fort
  • Busbellan
    LJ2 skrev 2009-07-25 21:57:02 följande:
    fy vad jobbigt o bo en bit ifrån.. är väl det som är fördelen med att alal bor kvar runt samma ställe, några mil ifrån bara, så lätt o ta sig till varandra.. ibland kan det bli mycket vid jul här med.. vi har 6 barn här, 8,3(snart)2,18 mån, 15 mån, 1 år  så är höög nivå kan jag lova..! o stoooor hög under granen.. *suck* är väl nackdelen med stor familj, att barnen får såå mycket paket, så de värdesätter inte skaerna i dom, utan river upp, o sen ska ha nästa.. tycker det räcker med 1 paket åt mina har jag sagt.. men ingen lyssnar.. just för att de får typ 30 var annars.. så.. i år köper jag 1 enda var åt dom ist, o en dyrare sak ist.. *hmm.. hålla det med nu då*men vad synd om maia om hon ska må så dåligt över allt folk.. stackars liten.. du kan ju faktiskt skylla på en bra sak.. förmodligen är du ju typ sprickfärdig då, o inte orkar, eller så har du en mini mini hemma, o vill ha det lugnt.. =)) vi har tagit det lugnt nåt år med, innan de 2 små kom.. då åkte vi iväg med stora flickan.. enda sättet faktiskt för o få va ifred.. men rätt skönt.. man behöver ladda ibland med..
    Känner igen det där
    Mina barn har ju 17 kusiner + 3 bonuskusiner, så här är det livat när vi träffas allihop.
    Våra kalas bruakr vi dela upp på 2 dagar, jag orkar inte med över 40 pers i huset samtidigt, man hinner ju inte prata med nån
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2009-07-25 22:00:57 följande:
    åh fy fan, läste bloggen nu, stackars lilla Lova, jag kan inte sluta gråta Värsta mardrömmen.....sånt FÅR inte hända!!!!!!!!!!
    Vad har hänt? Länk?!

Godkväll!
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • LJ2
    JuliaochNelly skrev 2009-07-25 21:53:54 följande:
    Vi hade det faktiskt ganska mysigt då vi var mindre nu är alla mina syskon yngre än mig och inne i tonåren eller precis efter & bor ganska långt bort så vi syns tyvärr sällan. Men på¨julen är det extra mysigt.
    haha.. vi bråkade massor!!! =)
    o jag va äldst.. o sen en syster efter det.. som tog ALLT mitt typ.. =))
    o så va dom i mitt rum jämt när jag va borta.. haha.. =))
    men, vi hade alltid nån o leka med iaf
    yngsta e 19 nu, men vi kommer ändå jättebra överrens.. =)
    * 3 underbara busfrön *
  • lillronya
    mortillsju skrev 2009-07-25 22:02:37 följande:
    Aha en liten rymmare M har också varit det men det funkar tack och lov bättre och bättre. Men jisses vad han var tokig ett tag. Han stod på brädan och jag parerade in honom så han inte kunde hoppa av. Det gällde att gå fort
    Japp!
    Hon slänger sej raklång så det hade blivit helknas med bräda här.
    Hade det till de större barnen och det funkade jättebra!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • H I L L A
    lillronya skrev 2009-07-25 21:50:47 följande:
    Ja det var faktiskt mannen som påpekade idag att vi borde ha en sån. Använder dubbelBTn ganska lite, men vill inte vara utan den.Om man har en P&T borde den ju användas mer... Ja de är ungefär lika stora. Skiljer nog några cm bara.Usch vad svårt!Är den bra att köra?Gillar min BT för att den är så lättkörd.
    Jag gillade den inte jätte mkt att köra om jag ska vara ärlig, stel & svårstyrd med två barn i.
    kexchoklad skrev 2009-07-25 21:55:17 följande:
    Jag måste bara fråga om du upplevde att man liksom sparkade i syskonsitsen då den sitter bak. Det ser ut som att den är ivägen men det kanske den inte är?
    Man sparkar inte i den precis, men visst är man lite hämmad av sitsen bak, och kan inte ta älgakliv direkt.
    mortillsju skrev 2009-07-25 21:54:32 följande:
    Ståbräda är ju bara bäst! I alla fall från det att stora barnet är 2½ eller så. Tokbillig lösning och så börjar stora barnet succesivt att gå.
    Ja hur smidigt som helst! Jag hänger bara upp min när den inte används så den kan alltid vara på *me like*
  • mortillsju
    Zvartaliljan skrev 2009-07-25 22:00:57 följande:
    åh fy fan, läste bloggen nu, stackars lilla Lova, jag kan inte sluta gråta Värsta mardrömmen.....sånt FÅR inte hända!!!!!!!!!!
    Ja det är verkligen tufft läge. *förbjudas borde det* Usch!
  • Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2009-07-25 22:03:34 följande:
    Vad har hänt? Länk?! Godkväll!
    Skelningen var en hjärntumör {#lang_emotions_cry} De är i Uppsala nu.
    Vad alla ens problem känns små helt plötsligt....

bambinidolce.blogg.se/index.html
    Älskade lilla Maia 060528 och syskon 100125
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14