• Mlii

    någon som bor norr om sthlm?

    Någon ung mamma 20-25 som ska ha barn i november som bor norr om sthlm? hör gärna va er =) 

  • Svar på tråden någon som bor norr om sthlm?
  • Bubblan83

    Jag bor norr om sthlm och ska ha första barnet i november. Bor i Täby, är 25 år.


    BF 17 november 2009
  • Madelah

    Jag bor norr om stockholm, i jakobsberg och ska ha mitt första barn BF 18 november. Är 25 år.

  • Bubblan83

    Madelah: vi ska ha nästan samtidigt:)


    BF 17 november 2009
  • Hannisan

    Jag bor i Jakobsberg är 29 år och ska få mitt första barn i slutet av november. Det skulle vara väldigt trevligt att lära känna andra som bor i närheten.

  • Bubblan83

    Hej Hannisan:)
    Kul att en till tittade in, det verkar vara lite dött på norrsidan med bf i november:)


    BF 17 november 2009
  • KajsaKavat82

    Haloj!

    Jag är 27 år och ska ha liten den 17 november. Bor i Solna. Kanske mer västerort men vore roligt att hänga på några som finns i närheten.

    hur är det med er?
    vi har köpt vagn idag. milstolpe ;)

  • Bubblan83
    KajsaKavat82 skrev 2009-08-03 20:08:07 följande:
    Haloj!Jag är 27 år och ska ha liten den 17 november. Bor i Solna. Kanske mer västerort men vore roligt att hänga på några som finns i närheten.hur är det med er?vi har köpt vagn idag. milstolpe ;)
    Hej:) Vi har samma bf-dag:) med mig är det okej, foglossning och lite ischias som spökar men annars ska jag väl inte klaga:)
    Vagn har vi beställt, gjorde vi redan efter rul i mitten på juni. Men den kommer inte förrän i mitten på oktober så det är ett tag kvar innan man kan få provköra den på hemmaplan:)
    BF 17 november 2009
  • Nuttzh

    Hejsan =) Jag bor i Märsta och är 19 år fyller 20 nästa år och ska ha barn nu den 8 November om de nu kommer som planerat vill säga :P

  • EmelieLindberg

    Hej!

    Jag bor i Upplands-Bro.. Vart bor du? =)

    Jag är BF den 7e nov, enligt tittut 4e nov, så det är spännande! :)

Svar på tråden någon som bor norr om sthlm?