Inlägg från: rasajj |Visa alla inlägg
  • rasajj

Snålt av Max!

markligt att de inte kan gora en vegoburgare i barnladan.. Men jag tycker att det ar helt ok att de inte 'bjuder' pa en leksak.

Du far ju den mangden mat som ratten kostar aven om dottern itne ater allt. De tjanar ju inget pa att du koper den maten istallet for barnladan. Sa att saga.

Sa snalt tycker jag inte det ar, snarare du som ar snal som inte vill betala for en leksak..

Science and religion are not at odds. Science is just to young to understand.
  • rasajj
    vrodlok skrev 2009-07-17 05:01:03 följande:
    saargr:Vad jag mena med att hon knappast orkar äta så mycket är att jag även tycker det är dåligt de inte erbjuder ett mindre, vegetariskt barnmål. Självklart förstår jag att det går åt samma mängd mat nu till den börjar hon får oavsett om hon äter upp den eller inte. Att den skulle vara dyrare att tillverka än vad barnhamburgare är (som alltså är betydligt billigare att köpa) tror jag knappast då deras vegetariska burgare är grönsaker med ett friterat skal.
    Jag forstar och haller med om att det ar daligt att de inte kan erbjuda ett vegetariskt barnmal. men det betyder anda inte att det var snalt av dem att inte ge dig en leksak.

Det var anda du som valde att kopa den maten du kopte och dar ingick inte en leksak.  Och da ar det ju itne konstigt att de vill ha betalt for leksaken separat. Sa ar det ju bara..

Sedan kan du naturligtvis fraga om det gar att byta ut hamburgaren mot en vegoburgare i barnmalet, men.. Det vet jag ju inte om du gjorde, eller om de vagrade isafall. Det kan du ju isafall ta upp med restaurangens chef. Se om det gar att andra.
    Science and religion are not at odds. Science is just to young to understand.
Svar på tråden Snålt av Max!