• vickey

vi med bf runt 19 aug som vill följas åt ;)

vore jätte roligt att nu de sista veckorna fram till bf att följas åt ;) , prata funderingar ,vanka ,tankar om allt från dagen-namn-förlossning eller bara klaga eller vad som.
    hoppas de är fler där ute som vill följas åt...

• Svar på tråden vi med bf runt 19 aug som vill följas åt ;)
  • Josse B

oj oj, mycket som har hänt tidigare i morse!
    Hur går det för dig Vaniljkyss? Malinskyy?

• vickey

här är en till som undrar.. hur går det för er Vaniljkyss och malinskyy?

• Malinskyy

Jag tog ett bad o alvedon - känner inte lika mkt nu så jag kankse lyckas ta ett ikeabesök iallafall... Har liksom ont ner i ljumskarna, vad är det?? Aldrig haft förr??
    Btw - såg fel på tiden, installationskillen kommer 12-13!!!! Trodde han skulle varit här 8.00 Suck, jag som tänkte sova middag efter ikeabesöket o lunch!!

Nyfiken Vaniljkyss... BB?

Pyret BF 210809 Blogg:: malinskyy.blogspot.com
  • vickey
    Malinskyy skrev 2009-08-12 08:36:29 följande:
    Jag tog ett bad o alvedon - känner inte lika mkt nu så jag kankse lyckas ta ett ikeabesök iallafall... Har liksom ont ner i ljumskarna, vad är det?? Aldrig haft förr?? Btw - såg fel på tiden, installationskillen kommer 12-13!!!! Trodde han skulle varit här 8.00 Suck, jag som tänkte sova middag efter ikeabesöket o lunch!! Nyfiken Vaniljkyss... BB?
    ok,du vågar chansa på ett ikea besök? trots värk i ljumskarna fortfarande. Hoppas ikea besöket blir till belåtenhet.drygt när man är inställd på att det är tidigt på morgonen som installationskillen ska komma och det inte stämmer, dagen blir ju mer svår planerad då. försök klämma in att sova nån stund under dagen i alla fall ;).
    vet tyvärr inte vad det är men känner av värk i ljumskar av o till här med, bebis som sjunker kanske?

ja vaniljkyss... BB? nu är man allt bra nyfiken...
  • vickey
    Malinskyy skrev 2009-08-12 08:50:41 följande:
    Jag får sånna paniktoabesökkänsla... suck!! Nån annan??
    kanske inte ska ta ikea besöket då?
    kanske blir bb besök i dag istället? ;) *håller tummarna för dig*
  • Malinskyy

Haha... BB, känns inte så... inte än! Tror att det är bra att rör på mig!! Kan ju ha såhär i flera veckor till utan att nått händer!

"ses" senare... :)

Pyret BF 210809 Blogg:: malinskyy.blogspot.com
  • Beccazinn

Inatt har det vaknade jag av att det rann ut i sängen. Så inatt har det runnit ganska mycket och även på morgonen. Men så länge det inte kommer några mängder tänker jag inte ringa. Är det ett mindre läckage gör de säkert ingenting ändå. Dessutom vill jag inte ha den tidspress man får på sig om det är en uppenbar vattenavgång. Plus att gynundersökningen de gjorde sist kan jag klara mig utan...

Nu idag har jag mer molvärk än tidigare, men det kommer och går. Är inte konstant. Man kan ju hoppas att det gör någon nytta.

Malinskyy: Kan det vara latensfasen som är på g? Hoppas det! Ikea låter ju väldigt roligt - vi hade planerat att hinna med det men iom att det är 20 mil bort vågar vi inte i detta läge. Dessutom får jag såå ont av att sitta still så länge i bilen. Har ni nära hem kanske det inte är någon fara - om du är utvilad och utsövd.

Malinskyy skrev 2009-08-12 08:50:41 följande:
    Jag får sånna paniktoabesökkänsla... suck!! Nån annan??
    Är det nummer 1, så ja - hela tiden. Nummer 2 - till och från.

Inget mer från Vanilkyss? Såå spännande!
  • Vaniljkyss

Jag är vaken nu! Tog också ett bad och en alvedon precis som Malinskyy. Värkarna lugnade ner sig och nu ha jag också bara ett himla tryck ned mot ljumskarna... Är extremt nödig hela tiden och fick gå på toa det första jag gjorde... Är INTE bra i magen iaf... Molar annorlunda i magen idag. Vet inte om det är på G eller inte... avvaktar och ser...

Beccazinn: Jag tycker att du ska ringa så de får avgöra om det är vatten eller inte... Jag tror att de vill att man ringer om det är vattnet...

Min arbetskompis ringde i morse och jag sa att det kanske är på gång - hon kontrade - eller så har du 4 veckor kvar (här får man gå över 3 veckor innan igångsättning) NEJ TACK

Svar på tråden vi med bf runt 19 aug som vill följas åt ;)