• vickey

vi med bf runt 19 aug som vill följas åt ;)

vore jätte roligt att nu de sista veckorna fram till bf att följas åt ;) , prata funderingar ,vanka ,tankar om allt från dagen-namn-förlossning eller bara klaga eller vad som.
    hoppas de är fler där ute som vill följas åt...

• Svar på tråden vi med bf runt 19 aug som vill följas åt ;)
  • Vaniljkyss

nystan1: Förstår hur du känner. Sista månaden har varit tuff tycker jag med... MEN snart är det dags. När du har bebis på magen istället för i, så kommer allt detta jobbiga vara glömt. Det är såååå värt det!

victoriap: STORT GRATTIS till din lille kille!!! Kikade i ditt galleri och syskonbilderna är ju bara föööööör söta Grattis grattis!

Diamant78: Wow va' spännande. Vad sa de på förlossningen? Är du kvar eller hemma? IIiiiiii så kul!

Undra hur det har gått för Kaffetjej!!!??? SÅ NYFIKEN

Min egen status: INGET, NADA, LUGNT

• alwilda

Sitter också och tänker på Kaffetjej som ju borde ha sin lilla bebis nu!

GRATTIS victoria p!!!

Diamant78: Åh, så spännande!! Lycka till!!!

Har haft lite ondare, regelbundna sammandragningar under natten, men de har försvunnit nu. Men det känns i alla fall bra att kroppen verkar förbereda sig för att avhysa den där bebisen NÅGON gång i alla fall ... Försöker tänka som någon skrev, att det är ju max 3 veckor kvar i alla fall (och förhoppningsvis ska man väl inte ens behöva vänta så länge), även om 3 veckor också känns oändligt långt just nu. Min man försöker att tjata ut bebisen varje kväll, men tyvärr verkar den ju inte ha lyssnat på det örat än så länge då. Fast vad hade vi väntat oss, med två så envisa föräldrar?

• Sazee

grattis till bebisen!! :D Kul att de har lett någonstans för nån utav oss ;)

Ingen bebis här inte. Hade riiiktigt ont igår kväll runt 21 ochtrodde verkligen att de skulle vara igång. Vi skulle på bio och på vägen dit så hade jag sån smärta bak i ryggen och illamående som verkligen inte ville släppa så jag tänkte att de är nog bäst att åka hem igen. Men så helt plötsligt så släppte de :O bara sådär. Hade lite onda sd under filmen men inget mer efter de.. :/

Grattis till alla er som har fått igång magarna - är en aningen avundsjuk på er ;)

• Josse B

oj oj oj...va skoj Tigger 80!
    Nu händer det ju massor på denna sida!

• Amnas

Vad skoj att det har satt fart på denna sidan nu. Full fart minst sagt.
    Grattis alla berörda!!!
    För mig är det helt lugnt, inga tecken alls än. Går bara och lullar runt och försöker få tiden att gå till annat än att längta efter lillan.

• 02 05

Ohhh, vad spännande! Stort lycka till :D

Mamma070912 skrev 2009-08-15 16:44:21 följande:
    Värkar hela dagen nu åker vi till BB!
  • mrs Carro Andersson

lycka till alla ni som är på G nu. Själv så är det ingenting mer än sammandragningar och ibland några värkar men det är absolut ingenting regelbundet.
    Har tänkt här under dagen att det är ju inte klokt vad man längtar och längtar. Varje dag känns som julaftonen gjorde när man var liten, hela dagen var en ända lång väntan och man kunde inte förstå att en dag skulle vara så lång. När jukafton var över så hade man ju glömt hur mycket man längtade just till julafton. Det känns lite så just nu om jag jämför känslan av att vänta.

• Malinskyy

Åh Garttis o Lycka Till er alla som har det på G!!

Min status: Jag kan ha jätteont till o från underkorta perioder men som sen försvinner helt!! Ingen slemmis eller vatten... bara molvärk o SD!

Pyret BF 210809 Blogg:: malinskyy.blogspot.com
Svar på tråden vi med bf runt 19 aug som vill följas åt ;)