• Sazee

vi med bf runt 19 aug som vill följas åt ;)

har varit på stan idag så jag hoppas att de kanske sätter igång nått. :)

• Sazee
    Bessie skrev 2009-08-20 05:41:01 följande:
    Sitter och klockar värkar nu . Hoppas att det inte lägger av igen, men de här värkarna är av en annan kaliber, så jag tror inte det. Vaknade vid halv fem och förstod att det var på G, har haft värkar med ca 7 min mellan sen dess, och de håller i sig i dryga 90 s. Tror faktiskt att det blir bebis idag. Makens klocka ringer snart, men jag tror att han får somna om. Får se om han får köra barnen till mina päron, eller om det går att vänta tills de ska till dagis vid 9. Tänk vad fort man glömmer - det blir ändå min tredje förlossning på 4 år, men jag hade glömt hur ont det gör , och värre blir det !
    ojojoj! >Här händer de grejjer på morgonkvisten! :) Lycka till!

Jag trodde (återigen) att de va igång igår. Fortsatte känna mig konstig hela dagen med massa konstiga SD och olika smärtor i magen. men har inte vaknat en enda gång inatt av varken sd eller fv! :O Visserligen skönt men de har inte hänt en enda gång på flera flera veckor! jag tor nog att jag inte ska tänka så mycket på det idag, ska nog fokusera lite på att ta tag i skolböckerna idag. :(

vad hittar ni på på dagarna för att fördriva tiden? Ni som inte har barn innan då vill säga ;)
  • Sazee

verkar som om fler än jag har kunnat sova inatt. :) trevligt. Hoppas att de är lugnet före stormen ;)

• Sazee
    Madski skrev 2009-08-20 08:01:02 följande:
    Hoppas verkligen på att det rä lugnet före stormen ;) När har du bf?
    har bf på söndag..
    Lillpinglan skrev 2009-08-20 08:53:41 följande:
    Jag har bf imorgon fredag 21a.... har hela tiden blivit varnad av läkare att jag kommer föda för tidigt (har mått dåligt och legat inlagd, men bebisen verkar må bra). Och nu är jag ju framme? Varför händer inget?Sägs att om man bär på en pojke så går man tiden ut...? Åt på restaurang igår kväll och mådde illa efteråt när jag skulle försöka läsa lite i sängen, men det kan ju lika gärna vara halsbränna kanske.. Sovit gott, känner INGENTING.. suck!
    Jag väntar en pojke och många säger att de gillar att åka snålskjuts så länge de kan ;)
  • Sazee
    Vaniljkyss skrev 2009-08-20 12:07:05 följande:
    Måste dock tillägga att jag blir lite orolig över mina egna vattniga flytningar nu... Känns som om det kommer lite varje gång jag sitter på toaletten också... (när man kniper)
    Så har jag också. men inget i trosorna, förutom flytningar dårå.. :S
  • Sazee

Grattis malinssky!!!! :D:D

Imorse lossnade en del av slemproppen (lite blodig) så jag hoppas att de är på g. Har tappat lite tidigare men de va flera veckor sen. *hoppas, hoppas,hoppas*

• Sazee
    GBGMalin skrev 2009-08-21 14:33:58 följande:
    Lägger till mig lite sent kanske. BF+5 idag och börjar känna mig lite less på att det inte satt igång än. Känns skönt att hitta fler som är i samma situation som jag.Slemproppen har precis lossnat, annars inga som helst tecken på att något är på G.
    samma här, har dock bf på söndag..
  • Sazee

Josse B skrev 2009-08-21 16:16:11 följande:

Nu har våran lill tjej kommit till världen, började med värkar på afton den 17/8, kl 18.00 var det 7 min imellan och kl 01:00 var det 4 min så då åkte vi in, bm tog hål på hinnorna och jag tog epidural bedövningen, kan säga att det var behövligt. Men kl 09:11 så var hon ute.Allt gick super bra, och kan säga att hon är den sötaste i hela världen, (men det tycker väl alla mammor) Lycka till alla!
    Grattis!
  • Sazee

Idag händer de grejjer. :) Har bf imorgon men har haft värkar i stort sett hela natten och nu är de ca 6 minuter emellan - dock inte helt regelbundna.. Men strunt samma, de är p g! :D

• Sazee

Jorå, jag kämpar på. sambon och jag sitter här och andas tillsammans. herregud, jag skulle inte klara de här utan honom! :O

Fortfarande ganska lång emellan värkarna men de gör mer och mer ont..

Svar på tråden vi med bf runt 19 aug som vill följas åt ;)