• basketmia

    Hälsningar från Peking

    Här kommer en liten hälsning från Peking. Vi har varit en tvåbarnsfamilj sedan i måndags och det går jättebra. Lillebror tyr sig mest till sin pappa men numera går även jag bra.

    Jag kan verkligen rekommendera Kina som land och då 48-timmarslistan för att få ett vettigt tidsperspektiv. Lillebror verkar må bra och även för de andra 48-timmarsfamiljerna har de medicinska rapporter som vi fått stämt bra. Allt har varit otroligt välordnat. Våra kinesiska guider sliter verkligen för att allt ska vara korrekt och att vi ska ha en trevlig vistelse här.

    Imorgon ska vi se Himmelska fridens torg och den Förbjudna staden, det ser jag fram emot. Måste dock ladda med kex och vatten till barnen så att de klarar sig ett par timmar.

    Om bara ett par dagar är det dags att återvända till Sverige och vardagen, det ska bli jätteskönt. Det enda som känns lite jobbigt är 9 timmars flygresa med lillebror i knät

  • Svar på tråden Hälsningar från Peking
  • ComEnt

    Grattis till att ni nu är en tvåbarnsfamilj!! {#lang_emotions_cool}
    Det verkar som att er resa gått jättebra. Hemresan kommer säkert att gå "superfort".

    Lycka till!!


    CompleteEntire CompleteEntire CompleteEnitre CompleteEntire
  • Nimbus

    Åh, det låter härligt!
    Välkomna hem till Sverige sen!

  • Ethi

    Åh, vad roligt att höra! Det blir liksom mer verkligt när ni faktiskt är där NU... Tänk att det kan gå så fort från Kina, också Grattis till sonen, igen!

  • meij

    Tänker på att det idag var exakt 3 år sedan vi satte oss på planet för att åka hem till Sverige från Kina med vår lilla dotter, då 11 månader. Och om en månad blir hon 4 år. Tiden går...

    Grattis till er son och lycka till!


    Tjing anncha- lycklig mamma till Iris Meijie
  • al72

    grattis till er lilla son, vad härligt att allt har gått så bra Vi kommer att åka i höst eller vinter för att få hämta vår som från kina, från 48 timmars listan. Det ska bli så spännande, längtar så att få åka, känns som tiden går så långsamt bara. Kram

  • Julifru

    Vad roligt att du hör av dig!!
    Sitter nu och  drömmer mig bort
    Stor kram Anna

  • morgonsolan

    Vad härligt att höra!!!! Grattis!! Hur har det gått för storasyster? Har hon tagit omställningen och resan bra?

  • Biene

    Härligt att höra att allt går så bra. Hoppas ni har möjlighet att njuta ordentligt och att resan hem går bra. Kram

Svar på tråden Hälsningar från Peking