• Anonym (T)

De Konstigaste du onanerat med?? (ÄRLIGT)

Nyfiken på va folk håller på med där ute..

Såååå, helt ärligt, vad är de absolut konstigaste du nånsin onanerat med????????

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-20 12:36
    Eftersom det verkar vara oklart för några så uppdaterar jag..

Vad är DET konstigaste du onanerat med????
  • Svar på tråden De Konstigaste du onanerat med?? (ÄRLIGT)
  • Anonym (kåt också)
    kåt tjej skrev 2014-01-14 18:57:14 följande:
    Gurka, Morot, korv, deo,pensel, hårborste, mic, massage grej mmmmm hårt och darrande i mig. fan asså börjar bli kåt nu, ska dra och ducha och pulla så hårt rawrrrrr. söker kk?
    Låter som du haft trevligt!    Hur gick det blev det nåt pullat?
  • Anonym (Gurkkoll)

Är det olika olika dagar? Min första stora kärlek blev helt som förbytt dagarna runt ägglossning. Då köpte hon hem stora gurkor och lät mig se på när hon körde den in och ut med en väldig kraft. Det gick med ett nästan djuriskt vrål. Sen ville hon knulla nästan direkt efter, men eftersom hon var så uttänjd fick jag ta henne i analen.

Konstigt för hon var så pryd annars. Låtsades aldrig om att hon onanerade och röven var ett absolut tabuområde. Är det vanligt att det kan variera så väldigt?

• Bockenb

I min ungdom köpt jag och flickvännen en melon som vi gjorde ett hål i. Men den var kall och hård så vi åt upp den istället :)

• 5566
    mammageno skrev 2009-07-23 22:58:08 följande:
    varför finns det ite dildos av trä? det är klart de är sköna för det känns "varmt"

*funderar på snida en själv
    det finns dildos av trä....
  • provalarm

Det underligaste jag använt är en el-tandborste och en urdrucken 33cl Loka-flaska  .. I am such a drag :-S

• halle68
    kåt tjej skrev 2014-01-14 18:57:14 följande:

Gurka, Morot, korv, deo,pensel, hårborste, mic, massage grej mmmmm hårt och darrande i mig. fan asså börjar bli kåt nu, ska dra och ducha och pulla så hårt rawrrrrr. söker kk?

Hittat nån kk?
  • QoR

Borde uppdatera min lista, kan tyvärr ej citera i telefonen.

Det senaste som var lite udda var ett vinklat dammsugarmunstycke som jag trätt en kondom över. Haha, känner mig väldigt skum nu när man tänker efter, men skitsamma - Jag hade skönt iallafall :)

• Anonym (hårspray)

En liten hårspraysflaska :)

Korken fastnade inuti en gång så en kompis skämtade om det när korken på hennes hårspray var borta. Undrade om jag knullat bort korken igen!

• Anonym (hårspray)

Har även haft en kniv i mig, och en (eller fem blir det) rysk gumma när jag tänker efter :)

• Anonym (Gurkkoll)

En torktumlare. I ett hus jag bodde i för flera år sedan fanns det i den gemensamma tvättstugan en tork-centrifug som skakade och vibrerade på ett särskilt sätt. Jag upptäckte att om jag la upp kuken på den när den satte igång och sen höll nere organet med tummen mot locket så gick det för mig efter en stund. En gång kom en granntant ned när jag höll på men jag tror inte hon såg något. (Men i min fantasi så såg hon allt och gick upp och drog en egen tralla efter det)

Svar på tråden De Konstigaste du onanerat med?? (ÄRLIGT)