Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

snuskprat i sängen

Vilka ord och uttryck tycker ni är ok och upphetsande och vad blir vulgärt? För att inte tala om att med vissa ord så blir det töntigt: "Kom med din stora snopp och kör in den i min våta snipa" :)

Vad tycker ni är ok ord att använda när man kör dominanslekar. "Kåta slampa/slyna" tycker jag. Hora går nog bort (fast beroende på vad det är för lek man kör). Nedsättande gillar jag inte alls som tex "värdelös xxx", etc.

Vad använder ni för ord om mannen är den som är undergiven?

• PrimitivMan
    glad i livet skrev 2012-05-31 10:12:32 följande:
    Kontraster ala ..Min snuskiga lilla docka, Jag älskar dig min slyna osv, .eller kombinera en hård handling med fina ord. Ex örfil kombinerat med beröm och kärleksord.

Det förstärker saker och ting. Och får mig att känna mig riktigt älskad mitt i allt sexande. 
    Just det! Kontraster. Kombinationen av att hon är både min prinsessa och slyna på samma gång. Hur hårt och rått än något kan låta på ytan så måste värmen och omtanken finnas där. Annars är det bara plumpt.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    HelenN skrev 2012-05-31 11:11:34 följande:
    Mellan två som verkligen känner varandra och vet var man har varandra funkar det ju kanon! Kanske inte riktigt bra på första dejten
    Eller rättare sagt när man vet vad som är ok att säga (och göra) oavsett vilken dejt det är. Man kan ju ha talat om vad man gillar innan man träffas första gången. I en del fall så märker man vad personen tänder på rätt snabbt (och en del kvinnor kanske visar redan från första början vad de gillar att höra).

Kan ju bli oerhört fel om man kallar någon tex för slyna som absolut inte vill bli kallad det. Eller inte alls vill ha något prat under sexet alls för den delen, varken dirty eller något annat.  Det gäller att ha en viss fingertoppskänsla för vad som fungerar eller inte.
  • PrimitivMan
    HelenN skrev 2012-05-31 11:45:10 följande:
    Jo precis! Nu är det ju kanon att folk faktiskt vågar (inte alla så klart men många) prata med öppet om sex och att man vågar säga vad man gillar och ogillar... Det är ju kanon!

Precis, eller nåt som upplevt tråkigheter i barndommen, kanske inte uppskattar ett fast tag om halsen osv.... Men kommunikation är ju a-o Och respekt!
    Just ett fast tag om halsen är väl i synnerhet något att vara försiktig med oavsett ev tråkigheter de upplevt innan. Det är ju något som verkligen kräver ett förtroende och kan dessutom vara farligt. Är ju sannerligen respektlöst att göra utan att ha fått ett godkännande i förväg och ändå inte speciellt lämpligt på en första dejt.
  • PrimitivMan
    glad i livet skrev 2012-05-31 12:05:53 följande:
    Ja, precis så. Jag vill ju känna mig som en fin flicka och inte ett luder.
    Som en fin flicka som gör "dåliga" saker kanske .
  • PrimitivMan
    glad i livet skrev 2012-05-31 13:19:06 följande:
    Glöm inte oskyldig fin flicka.
    En oskyldig fin flicka som förleds av den otäcka mannen att göra dåliga och snuskiga saker kanske? . Som hon motvilligt bekänner att hon gillar trots att hon är en sån fin flicka.
Svar på tråden snuskprat i sängen