Inlägg från: glad i livet |Visa alla inlägg
  • glad i livet

snuskprat i sängen

Ju mer snack desto mer går jag igång.
    Fast det år ju inte börja handla om osexiga saker.

Ju råare desto bättre.

• glad i livet

Att få en grundlig beskrivning med så råa ord som möjligt samtidigt som man sexar loss är alltid bra.
    Gärna blandat med hur vacker man är ocå..med en del svordomar.
    Senaste jag fick höra var att jag hade underbara tonårsbröst..blandat med en massa svammel om vad han skulle göra med mig. Det fungerade bra för att få fart på mig.

Fungerar ganska bra omvänt också, att exakt i detalj tala om hur man vill bli tagen ger oftast bra effekt.

Eh, tips på vad man kan säga;
    Sätt dig på mitt ansikte och rid min tunga?

..har en uppsjö av fraser men kanske inte ska lägga ut dem här
    *skratt*

• glad i livet

Åh, vad pinsamt att läsa vad jag skrev för snart tre år sen Skäms

Kan dock tillägga att beskrivningar av olika fantasier samt kontraster fungerar bra.   

• glad i livet
    HelenN skrev 2012-05-31 10:01:13 följande:
    Hehe man kan ju  ändras rätt mycket på 3 år... Får nya erfarenheter och intressen!

Hur menar du med kontraster?

Kontraster ala ..Min snuskiga lilla docka, Jag älskar dig min slyna osv, .eller kombinera en hård handling med fina ord. Ex örfil kombinerat med beröm och kärleksord.

Det förstärker saker och ting. Och får mig att känna mig riktigt älskad mitt i allt sexande. 
  • glad i livet
    HelenN skrev 2012-05-31 11:11:34 följande:
    Mellan två som verkligen känner varandra och vet var man har varandra funkar det ju kanon! Kanske inte riktigt bra på första dejten

Det kan fungera riktigt bra på första dejten med. , men som initiativtagare måste man då ha en känsla för att det tas på rätt sätt.
  • glad i livet
    PrimitivMan skrev 2012-05-31 11:01:28 följande:
    Just det! Kontraster. Kombinationen av att hon är både min prinsessa och slyna på samma gång. Hur hårt och rått än något kan låta på ytan så måste värmen och omtanken finnas där. Annars är det bara plumpt.

Ja, precis så. Jag vill ju känna mig som en fin flicka och inte ett luder.
  • glad i livet
    PrimitivMan skrev 2012-05-31 12:08:38 följande:
    Som en fin flicka som gör "dåliga" saker kanske .

Glöm inte oskyldig fin flicka.
  • glad i livet

Kom på en bra.

Gapa och svälj älskling.

Fungerar alltid.

• glad i livet
    PrimitivMan skrev 2012-05-31 14:44:01 följande:
    En oskyldig fin flicka som förleds av den otäcka mannen att göra dåliga och snuskiga saker kanske? . Som hon motvilligt bekänner att hon gillar trots att hon är en sån fin flicka.

Nä, oskyldig fin flicka som inte kan förstå hur de stora stygga männen kan attraheras av hennes nakna bak som bara råkar vändas upp i vädret. Och som njuter hämningslöst av allt snusk som sen kommer. I tron om att fina oskyldiga flickor gör sånt.
Svar på tråden snuskprat i sängen