• S Rydin

Mammor i nynäshamn?

nice! trots är kul... min kille är ganska bra på det han med...

• S Rydin

Nån som är sugen på en fika imorgon??? Ska vara på bvc 13.30, men fikar eller lunchar gärna innan.

• S Rydin

fru wanqvist: Välkommen hit! Klart att du ska hänga på till babycafé ngn gång! Babykonserten brukar också vara jättemysig.

• S Rydin

Först är det sång och sånt. Sedan brukar det vara lite olika stationer för sinnen, typ msak känsel och så. Sen går man ner och fikar som vanligt har jag för mig, men det är ju tre år sen jag var där...

• S Rydin

fru Wanqvist skrev 2009-09-17 11:13:52 följande:

S Rydin skrev 2009-09-14 20:04:58 följande:
    vi tackar och bockar!låter intressant. lär absolut dyka upp nästa måndag om alla är friska :)
    vad trevligt! Kul att lära känna ndra som också är hemma tycker jag!
  • S Rydin

Någon mer som ska gå på öppna förskolan imorgon?!

• S Rydin

Babykonsert måndag:
    Beckis24
    SRydin

• S Rydin
    acre skrev 2009-09-19 18:22:06 följande:
    Hejjag bor oxå i nynäshamn och har läst här lite men inte skrivit nåt.Jag är oxå mammaledig fick en son den 27/7 med planerat kejsarsnitt.Har varit inne och tittat på era sidor men känner inte igen nån av er.Jag har inte varit på babycafe förut har inte riktigt förstått vad man gör där.hoppas jag inte tränger mig på i er tråd.....
    Välkommen till oss! Du tränger dig inte in... Det är bara kul om vi blir fler! Häng gärna med oss till babycafé ngn dag!

Beckis 24 skrev 2009-09-19 17:07:11 följande:
    Ska vi ta 9.30? Vart ska vi träffas?
    Min buss kommer in klockan 9 så jag kan ses vart som helst. Ska vi säga vid fontänen?
  • S Rydin

Tror att tråden dött lite... Mår ni bra allihopa???

• S Rydin

vad för kurs?? Något spännande??? Själv håller jag på och röjer i garaget och i källaren, samt försöker packa till lapplandsresan på fredag... Overaller fram...

• S Rydin

Vi var där på eftermiddagen... Låters om ni ska på varmare semester än oss.. Vi laddar med overaller och mössor för fulla muggar... Insåg precis att jag inte vet om Oliver kan ha sina vinterskor... hmmm. Kanske blir en tripp till pernillas imorogn

• S Rydin
    mesina skrev 2009-09-30 22:15:24 följande:
    jaa man glömmer ju bort att gå in på tråden jo alla mår bra här än så länge tror min stora tjej holler på att bli sjuk men det kan lika gjärna vara att hon är skol trött.vem skulle inte vara det =)vilka ska på babycafet på måndag??
    jag ska inte dit för jag är 90 mil uppåt i landet
  • S Rydin

sleeping angel skrev 2009-10-15 22:02:48 följande:

babykonsert- då kommer vi, 10.00!tack beckis min snorpa i sommras Vi spenderade en kväll på saccska barnsjukhuset igår, blev remiterade akut från närakuten i nynäs p g a att dom inte visste hur man mätte syremättnad på små barn...men det blev "bra" ändå, fick diagnoserna förkylningsastma (inhalator....kommer bli intressant att ge!), eksem ( p g a astma, kortison salva ordinerat) och en öroninflamation (kåvepenin tack!)var nere på närakuten kl 17.30, kom hem kl 01.30!!
    Välkommen till klubben... Oliver har också förkylningsastma, men han har blivit mkt bättre nu... hoippas att det är på väg att växa bort...

Sacchska är i alla fall bra. vi har varity inlagda några gånger men jag tycker dom är duktiga där...

lycka till med allt... om du undrar ngt kan du alltid fråga...
Svar på tråden Mammor i nynäshamn?