Inlägg från: Audrey Will |Visa alla inlägg
  • Audrey Will

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Snova skrev 2009-08-17 17:02:01 följande:
    en fråga till Här finns nylon parka i almost black: madsogmille.dk/shop/voksen/odd-molly/094285-o...På OMs hemsida finns den inte med alls... Hur ska man tolka det?
    Jo den är från den nya Höstkollektionen, men har bara inte släppts ännu. Den blå på bild är från äldre kollektion. OM's hemsida inte är så bra uppdaterade på plagg som inte släppts, de var jättesena med att uppdatera Pre-Fall plaggen! Men parkasen kommer.. dröjer kanske en månad till (gissning)
  • Audrey Will

Skuttar in en runda.. Legat lågt med Mollyköp på sistone, därav min frånvaro..

En liten fråga - jag vet det är flera av er som har Ilse Jacobsen gummistövlar, hur är de i storlek?

Taaack!

• Audrey Will

Soo Juicy - Jag svarar här inne. AS snygg bild!! Både IJ-stövlarna o hela outfiten! Nu ska jag snart beställa ett par IJ, tror jag hittat en shop som är billigare än Brandos. Måste bara bestämma färg.. Tack söta för din hjälp!

• Audrey Will
    snickare skrev 2009-08-31 10:13:45 följande:
    Hej alla mollyfans ! inte så insatt i det här ,men jag undrar om nån provat att vatten tvätta sin grandma coat? jag har en som hängt ut sig o känns ofräsch (rosa..) tänkte prova med typ ylle tvätt....
    Jag har faktiskt tvättat min på kort tvättprogram, låg temp, låg centr. och plantorkning. Det är ju 100% bomull så jag tyckte den borde klara det. Och jag ser inget fel med den. Bomull blir ju smutsigt och solkigt med tiden, omöjligt att undvika tvätt, iaf för mig!
  • Audrey Will
    snickare skrev 2009-08-31 10:48:55 följande:
    tack!!jag tycker också det borde funka o med småbarn så blir ju allt smutsigt fort...kul att få ta del av era mollyvärldar!!
    Lycka till!
  • Audrey Will

Mamma till N o N skrev 2009-08-31 12:32:27 följande:

Hejsan!! Vad tror ni om dessa auktioner?? Det känns lite skumt....www.tradera.com/category/category.aspx inte mina....)
    Dom auktionerna skriker NEJ till mig! Mitt råd är att låta bli dom.
  • Audrey Will
    villemina skrev 2009-08-31 15:51:39 följande:
    Jag fattar inte marengs.com...Kan man förboka & betala en 738a där? Det går att klicka på den och beställa, men jag vågar inte betala den... Hur funkar det, egentligen?
    Betyder inte det där rosa 'hjärtat' att den är slutsåld?
  • Audrey Will
    Ja, precis! Men då ska det väl inte funka att lägga den i shoppingkorgen och gå till kassan...? Blir inte klok på det. Har mailat dem nu och hoppas på snabbt svar.
    Ja det är nog bäst att få det bekräftat från dom först, verkar snurrigt! Har inte ButikCha kvar några?
  • Audrey Will
    82an skrev 2009-08-31 16:12:51 följande:
    Undra hur fort jackorna kommer gå åt? Vill verkligen ha en. Hahaha känns ungefär som när man försöker få konsertbiljetter. Kan dock inte bestämma mig om jag ska ha chocolate, powder eller almot black.
    Jag tror dom kommer gå i ett nafs. Dels för att de är så billiga ( i OM-mått mätt ) och dels för att årets färger känns mer lättmatchade än förra årets.
  • Audrey Will
    gambia90 skrev 2009-08-31 19:48:54 följande:
    ok, undrar om alla är på ajabaja nu. Svårt att komma in på deras sida nu..:)
    En till som kämpar här!
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2