• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Odd Molly tråd för oss inbitna

• Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2
  • Audrey Will

Soo Juicy - *asg* Man får ju ge de andra föräldrarna nåt att prata om Jag gillar din stil massor!

• Morty
    MrsFreckles skrev 2009-09-03 21:39:48 följande:
    Oj vad det skrivits! Ang Molly som fluga - har i UK verkar inte manga ha koll, och jag har blivit besatt/inspirerard av OM pgr av denna traden Tycker verkligen om kladerna och det var dags att hitta nagot nytt! Tycker kladerna ar ganska tidlosa samt har karaktar, det ar sadana man tycker om lange - sa kanns det som. Hade pa mig min velour frill idag for forsta gangen, pa jobbet, med svarta tights och Mary Janes, kande mig fin, och klanningen ar sa skon!
    Håller med om att kläderna känns tidlösa och har karatär. Är ju helt ny på OM men har gillat kläderna länge bara att jag provat 'fel' kläder. Allt passar inte en tyvärr....

SooJuicy: skrattade gott åt kommentaren jag med. Tycker du här urhärlig stil och ibland hade jag velat våga själv men är nog för feg. Ser så naturligt ut på dig men det hade nog bara sett konstlat ut på mig....  Kanonsnyggt är det iaf! Häftigt att du tar fotot på toan.

Tycker oxå att det är bra på Stayhards hemsida att man får se bilder som de själv tagit. Något jag funderar över är dock att på Lovley knit så 'lappar inte den över' lika mycket på deras modell som när jag provar en Lovley knit, borde jag prova en mindre kanske?? Bara för att se hur den sitter. Förstår ni mitt svammel?  {#lang_emotions_embarassed} samtidigt så måste ju axelpartiet få plats så att säga och inte strama - det är det värsta jag vet.
    Plutten & Pluttan
  • oOrosamarängerOo

Hehe, tack söta ni  Dottern skulle tvätta sig o handsprita sig därinne, så såg en jättespegel, så tog ju chansen å upp med kameran

• villemina
    SooJuicy skrev 2009-09-03 22:34:57 följande:
    Hehe, tack söta ni  Dottern skulle tvätta sig o handsprita sig därinne, så såg en jättespegel, så tog ju chansen å upp med kameran
    OT, sorry: men jag skulle handla handsprit idag på apoteket, men deras senaste leverans (71 flaskor, för att vara exakt) hade sålt slut på mindre än 10 minuter efter att de lagt ut det i butiken...

Nu till det viktiga: Mycket snygg kombo, SooJuicy!! *inspirerad*
  • Puffig Pingla
    Duntoffla skrev 2009-09-03 22:02:34 följande:
    Soo Juicy- Gillar din mix av romantisk och lite tuffare stil i BT. Skitsnyggt! *skrattar gott åt din kommentar*
    Håller med. Bild, situation, outfit, plats. Klockrent och stencoolt.
    Go Juicy!
  • Puffig Pingla
    Morty skrev 2009-09-03 22:28:39 följande:
    . Tycker oxå att det är bra på Stayhards hemsida att man får se bilder som de själv tagit. Något jag funderar över är dock att på Lovley knit så 'lappar inte den över' lika mycket på deras modell som när jag provar en Lovley knit, borde jag prova en mindre kanske?? Bara för att se hur den sitter. Förstår ni mitt svammel?  samtidigt så måste ju axelpartiet få plats så att säga och inte strama - det är det värsta jag vet.
    Jag brukar dra åt min olika hårt beroende på vad jag har under och hur fetto jag känner mig för dagen.

I övrigt skulle jag nog säga att deras är "normalt" knuten. Om du behöver dra åt den mer så har du nog testat en förstor?
  • Duntoffla
    Tejja skrev 2009-09-03 22:08:09 följande:
    Hello! Blev dyyyrt på Åhléns ikväll!   Men åh så mycket jag ville ha. Nu blir det till att prova och se vad som får stanna och vad som får gå! Soo Juicy- håller med Duntoffla- skrattade gott åt din kommentar!
    Var det ngn klubbkväll eller? Vad blev det för något?
  • Tabby

hur var det nu..är Lovelier knit lika stor som lovely knit i bomull?

• Duntoffla
    Tabby skrev 2009-09-03 23:46:50 följande:
    hur var det nu..är Lovelier knit lika stor som lovely knit i bomull?
    Jag tycker att den är större i storlek än Lovely knit i bomull
  • Tejja
    Duntoffla skrev 2009-09-03 23:40:04 följande:
    Var det ngn klubbkväll eller? Vad blev det för något?
    Nope, jag skulle in och leta efter något till N, men allt utom Åléns stängde 19, så det blev 2 timmar där och då hann jag gå igenom sortimentet om man säger så...
    Detta fick jag med mig hem:

makeout blouse pink,
    light cotton embrided, vinröd
    och underbaraste, men ack så dyra T88 dress, grå

*Det luktar nya Omplagg här nu! *
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2