MrsFreckles skrev 2009-09-03 21:39:48 följande:
Oj vad det skrivits! Ang Molly som fluga - har i UK verkar inte manga ha koll, och jag har blivit besatt/inspirerard av OM pgr av denna traden Tycker verkligen om kladerna och det var dags att hitta nagot nytt! Tycker kladerna ar ganska tidlosa samt har karaktar, det ar sadana man tycker om lange - sa kanns det som. Hade pa mig min velour frill idag for forsta gangen, pa jobbet, med svarta tights och Mary Janes, kande mig fin, och klanningen ar sa skon!
Håller med om att kläderna känns tidlösa och har karatär.

Är ju helt ny på OM men har gillat kläderna länge bara att jag provat 'fel' kläder. Allt passar inte en tyvärr....
SooJuicy:

skrattade gott åt kommentaren jag med. Tycker du här urhärlig stil och ibland hade jag velat våga själv men är nog för feg. Ser så naturligt ut på dig men det hade nog bara sett konstlat ut på mig.... Kanonsnyggt är det iaf! Häftigt att du tar fotot på toan.
Tycker oxå att det är bra på Stayhards hemsida att man får se bilder som de själv tagit. Något jag funderar över är dock att på Lovley knit så 'lappar inte den över' lika mycket på deras modell som när jag provar en Lovley knit, borde jag prova en mindre kanske?? Bara för att se hur den sitter. Förstår ni mitt svammel?

samtidigt så måste ju axelpartiet få plats så att säga och inte strama - det är det värsta jag vet.