Inlägg från: väduren82 |Visa alla inlägg
  • väduren82

Västervik

Bakar: när jag hade fött Natalie fick jag köpa stora sköna värmeinlägg på bb ;) kom ej i håg vad dom kostade...men väldigt bra är dom fast lite klumpiga!

• väduren82

japp nu är hösten kommen fast det blir det nog finare väder än så här hoppas jag, sen kommer ju vintern om några månader.... ikväll är det tjejkväll på stan, trevligt tycker jag!

• väduren82

Hej alla glada! vad gör man en sån här tråkig och kall dag? måste det regna hela tiden?!
    jaja vi ska käka pizza snart, alltid nåt kul!
    och gjort chokladbollar ;)

• väduren82

musdoktor: oj oj men det är bra, jag gjorde typ lika dant när jag väntade min dotter, jag städade, gick ut och gick långt trots foglossning :( och bäddade lillens säng, då satte värkarna i gång på kvällen *hihi*
    Lycka till nu!
    Jag har varit på vattengympa, gud va skönt det var men jobbigt ;)

• väduren82

musdoktor: Ett stort grattis till sonen ;)

• väduren82

ja men det är väl fint namn ;)

• väduren82

Miss Cee: jag går till Ann på designbolaget men visst det kostar en del, tycker alla frisörer i stan är ganska dyra nu!

• väduren82

Hello alla glada! här var det inte många som skriver just nu så får passa på då ;)
    Någon gravid här som ska vaccinera sig mot svininfluensa eller har gjort?

• väduren82

Hej hopp! jag är väl inte så insatt i vaccinet och det är inte läkarna heller men min läkare och bm tyckte jag skulle vaccinera mig, för min egen skull, som gravid kan man lättare drabbas av komplikationer som lunginflammation om jag nu skulle få influensan och barnet i magen får ett skydd, och vaccinet ska inte påverka barnet negativt, min läkare sa att vaccinet verkar lokalt, i armen och sen sätter mitt immunförsvar igång och hjälper till och det är så det påverkar barnet positivt, men jag är också väldigt kluven!

• väduren82

Hallå alla! hoppas ni haft en trevlig helg? ni som har barn i åldern 3-6 år ska ni vaccinera dom?

• väduren82

Hello! ja massa grattis till Jenny och Anders, så söt liten kille ;)
    Ok har beställt tid för vaccination för Natta nu, får se om jag törs också!

• väduren82

Hej hopp! har tagit sprutan nu för influensan, gick jättefort men aj vad ont det gjorde :( och nu gör det jätteont i hela armen och är väldigt trött och har frossa!

• väduren82

Cid: ja det tog ju några timmar, fick kraftig värk på kvällen och tog den på eftermiddagen och jg har fortfarande väldigt ont, kan ej ligga alls på den armen och är fortfarande jättetrött, huvudvärk, ont i kroppen!

• väduren82

Cid: ja du ingen aning, har också tänkt på min lilla tös som ska ta det på onsdag, hmm ja det ordnar sig nog! det tog ca tre dagar innan det gick över på mig, lite öm nu bara!

• väduren82

Bakar: ja vädret piggar ju inte upp direkt men snart kommer vintern och kylan.... ok kul med öppna förskolan, vilken gick ni till då? ;)

• väduren82

Bakar: aha Elvan då, det är mysigt där, kommer nog också gå dit sen ;)
    KjellRoger: Hmm ja alla tycker vi väl olika om olika saker men jag har bott här i mina 27 år oc jag trivs kanonbra, skulle inte vilja flytta, har min familj och vänner mm!
    Man får väl göra det bästa av situationen!

• väduren82

Bakar: japp precis, liten och stor är också bra men sångstuden är längre på Elvan, i alla fall när jag gick med Natta ;)

Svar på tråden Västervik