• cid

Västervik

MUSDOKTOR: H*n kommer nog snart!
    Själv tycker jag tiden går undan som bara den. Idag bökar lillebror som aldrig förr inne i magen och man ser varje spark jättetydligt utanpå magen Baaaara 4 månader kvar.

• cid

Här händer inte mycket idag. Gick till jobbet, hankade mig fram. Snorig och dan som fasen. Fick gå hem och vila mig lite. Ska till bryggaren i eftermiddag för att kolla datagrejer med jobbet, så kanske orkar det om jag vilar lite tänkte jag..
    *snörvel* stackars stackars mig

• cid

Någon som har ett svart piano i fint skick som ni vill bli av med? Eller kanske känner någon som har...?

• cid

Musdoktor:
    Jo, har kikat lite på blocket, men med tanke på att det är så otympligt vill vi helst slippa frakta så mycket som möjligt..
    Har förresten funderat på varför du valt ditt nick, för det enda jag komma på är att du är gynekolog... och då får jag så konstiga bilder i huvudet varje gång jag läser ditt namn *fniss*

• cid

Jo, svart måste det nog vara.... Skulle ju kunna måla om, men känns som att risken är så stor att det inte blir bra.

Haha, undra om det bara är jag som associerat till gynekolog... det skulle ju vara ganska logiskt

• cid

Musdoktor: Vi har ett skötbord, men har en kusin som ska få tummen ur... och komma och kika på det. Men vi vill gärna bli av med det så jag kan ligga på lite. Något särskilt du vill ha?

• cid

Musdoktor: Som ett skåp med två dörrar, en hylla inuti. Så lägger man på en del för att använda det som skötbord, går att använda "normalt" annars också. I trä.

• cid

Musdoktor: Ska se om de andra ville komma och kika på det så de får avgöra om de vill ha det eller inte. Annars får ni det om ni vill ha det! Men bebis är beräknad snart va? Lite bråttom?

• cid

Musdoktor: Usch vad jag inte längtar till den där sista tiden med lång och seg väntan. Men rätt som det är så är man i mål och har sin lilla, lilla hos sig. Försök att lyxa sista tiden, gör saker bara för att unna dig! Om inte annat får du och mannen mysa till det lite i sänghalmen så kanske er lilla bestämmer sig för att komma ut

• cid

Musdoktor: Stort grattis, så mycket väntan! Något namn ännu?

• cid

Musdoktor: Hmm...z är ju inte den vanligaste bokstaven. Hur ska z:at användas då? Man kan ju ha det som en "riktig" bokstav, typ Zackarias, Zeb och liknande. Eller ersätta s med det, typ Denniz.

• cid

Musdoktor: Svårt det där... har ni några förslag själva?

• cid

Jag var på elevklippning i Tisdags hos Sissel. 600:- för klippning och färgning. Helt okej!

• cid

Miss Cee: Salong Sissel. Ligger inne i citygallerian. Ovanför Vero Moda.

• cid

Jag står ff i valet och kvalet om jag ska vaccinera mig eller inte. Hur tänker du?

• cid

Hmm...jo, ego kan tyckas. Samtidigt står man alltid sig själv närmast. Och jag ser ju först till mina barn. Eftersom jag inte vet hur vaccinet påverkar barnet i magen så tvekar jag.

• cid

Väduren: här har vi beslutat oss för att vaccinera oss allihop. Efter mycket velande fram och tillbaka. Men jag känner att eftersom bebis kommer i februari och influensan inte lär vara över tills dess så tar jag hellre riskerna med att vaccinera än att dra hem influensan till nyfödda lillebror..

• cid

Åh, ännu ett grattis ser jag..
    Stort grattis Jullan!

• cid

Jag har också tagit vaccinationen idag. Tyckte inte att det kändes allt, och än så länge inte något ont, eller andra biverkningar. Men var å andra sidan bara 2½ timme sedan jag tog den... Hur långt efter började ditt väduren?

• cid

JÄVLAR vad ont det gör i armen!!! Tog en panodil nu på eftermiddagen och då lade det sig lite. Men hela dagen har varit rent ut sagt förjävlig. Känns inte helt kul att ge sprutan till barnen. Men barnens doser borde väl vara mindre? Kanske får de inte lika mycket biverkningar då?

Svar på tråden Västervik