Inlägg från: Anonym (splittrad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (splittrad)

Splittrad...

har en kille som bor i London där han alltid har bott sen iv träffades för 11 månadersen, vi träffas ca en gång i månaden och allt var kanon i början, jag var inte svartsjuk, som ja varit inna på andra pojkvänner jag haft utan ja körde verkligen på och kände direkt att det var räött...
    Men så kom det endå, han cybersexade med sitt gamla ragg, han blev medlem i 2 sexdejtingsiodr och en vanlig sexdejtingsida.
    Jag blir så trött. Jag har heller inte vart en ängel, blev en skojpuss på en fest och det va bara helt konstigt, det andra va att ett gammal ragg kom fram till mig bakifrån på krogen vände mig hastigt om och kysste mig, tog ett tag innan jag fatta vad som hände ( då man druckit ett par öl) men jag putte bort honom och undra varför han gjorde så.
    Det är det jag gjort....sen när vi bråkat har ja blitt så arg och srtuckit. Inte moget alls jag vet....men blir så frustrerad och behöver vara sjävl när jag blir arg.
    Hna har oxå en bästa vän som han skriver "Kärlek och lite till"....är det vänskapligt ? eller en klatsch på rumpan på en tjej han har haft sex med, mitt frmaför mina ögon?.....Jag är själv väldigt skärpt när jag får pojkvän och håller mig på min kant...om man säger så. knappt så jag säger pus till nån....så hur ska jag göra?
    Han försdtår mig inte, varför jag reagerar som jag gör....

Svar på tråden Splittrad...