• Malinell

    Har precis plussat! Fler med bf maj 2010?

    Jag plussade igår kväll! Och i morse. Nu är det bara att hoppas att man får behålla fröet i magen de närmaste 10 veckorna. Här följs vi åt och kan vi dela med av oss av oro och glädje och annat! Skriv gärna in er i listan och när ni plussade !

    Maj 2010
    1
    2
    3 Malinell, 2a barnet.
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    24
    25
    26
    27
    28
    29
    30
    31

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-11 07:33
    Nu har jag inte varit inne på ett tag, känner att jag inte riktigt orkar gå igenom alla de vad det nu är 25 nya sidor som tillkommit sen jag var in sist. Jag har mått så illa, igår somnade jag när jag kom hem, vaknade till och åt middag sov från fem till fem på morgonen. Nu är jag dock utvilad. Med det här illamåendet. Det begränsar mig, kan inte åka till folk eller ta hem folk till mig. Vill inte avslöja mig nu 6+6, känns för tidigt. Jag har ätit postafen men det hjälper inte, så snart måste jag nog kontakta läkare och få något annat utskrivet eller bli sjukskriven! Fler i samma situation?

  • Svar på tråden Har precis plussat! Fler med bf maj 2010?
  • babydeluxe

    Grattis Malinell!!

    Har du barn sedan tidigare? Jag plussade i lördags och har bf 25 april så jag kan inte skriva in mig på din lista.

    Lycka till!

  • Malinell

    Japp! =) Själv då, första eller andra? Grattis föresten!

  • lillälva

    Hej tjejer!

    En lycklig till här! Fast det är lite svårt att förstå då det var igår jag plussade! Och det är bara jag som vet om det ännu - maken på tjänsteresa så han får veta ikväll när han kommer hem Andra barnet för oss, om allt går som det ska. Har en tjej som blir tre år sista oktober.

    Jag tippar på att BF kommer att hamna i maj, men har faktiskt inte riktigt fattat hur man räknar ut det där själv...

  • lillälva

    Hm, räknade BF med hjälp av FLs graviditetsräknare och då fick jag visst BF i slutet av april - så jag får önska er lycka till och hitta en annan tråd att skriva i

  • Malinell
    lillälva skrev 2009-08-20 13:21:37 följande:
    Hm, räknade BF med hjälp av FLs graviditetsräknare och då fick jag visst BF i slutet av april - så jag får önska er lycka till och hitta en annan tråd att skriva i
    Har bf 3 maj enligt fl. Klart du kan fortsätta skriva här!
  • Bibi84

    Hej! hoppar in här, plussade för första gången igår på morgonen med CB digital! så är helt uppe i molnen. :) mitt första frö! :) så jag hoppas att det går vägen.

    Vet att man har olika symptomer och sånt, men är lite dålig i magen, kan det vara vanligt? tänker på vad man inte ska äta...vad får man inte äta?

  • dellisch

    hej. jag fick reda på för någon dag sen att jag är gravid..
    är så lycklig men det känns så overkligt.. de känns för bra för att vara sant..
    är det bara jag som har den känslan?

  • Bibi84
    dellisch skrev 2009-08-21 09:00:24 följande:
    hej. jag fick reda på för någon dag sen att jag är gravid..är så lycklig men det känns så overkligt.. de känns för bra för att vara sant..är det bara jag som har den känslan?
    samma här, fick reda på det igår, tog ett till test rätt efter och sen ett idag eftermiddag! haha... så det är lite konstigt!
  • Linnie74
    Bibi84 skrev 2009-08-21 08:33:58 följande:
    Hej! hoppar in här, plussade för första gången igår på morgonen med CB digital! så är helt uppe i molnen. :) mitt första frö! :) så jag hoppas att det går vägen.Vet att man har olika symptomer och sånt, men är lite dålig i magen, kan det vara vanligt? tänker på vad man inte ska äta...vad får man inte äta?
    Man kan vara *dålig * i magen i början.. så de e inge fara.=)
Svar på tråden Har precis plussat! Fler med bf maj 2010?