• Niike

    Baby Brianna

    Har själv inget Ängla barn, men på något sett ska hon få vara här!!





    Ni som är väldigt känsliga ska inte titta på detta...

    Såna saker som drabbade henne får inte hända... Låt oss se om alla barn tillsammans, så dessa grymma hemska saker aldrig mer sker!!

    Låt oss ta hand om allas våra barn...

    Sänd en tanke till

    Ängeln Brianna

  • Svar på tråden Baby Brianna
  • Niike

    Ja så kan man också reagera... Jag kände mer ett stort hat! Och sorg,, över att detta lilla underverk från det att hon föddes tills det att hon dog, aldrig fick känna kärlek...

  • ettlitetunder

    jag mår illa! jag blir ledsen, får tårar. jag är arg!
    det är sjukt att sådana saker faktiskt händer, hur f*n kan det hända?
    Jag har en liten tös själv,...
    jag vet inte vad jag ska skriva.. bara att det är FÖRJÄVLIGT!

  • Niike
    ettlitetunder skrev 2009-08-28 23:23:22 följande:
    jag mår illa! jag blir ledsen, får tårar. jag är arg! det är sjukt att sådana saker faktiskt händer, hur f*n kan det hända? Jag har en liten tös själv,... jag vet inte vad jag ska skriva.. bara att det är FÖRJÄVLIGT!
    gråter blotta tanken på henne... längtar ännu mer efter barnet inom mig, har pussat på mina söner hela dagen idag, efter att jag såg detta!

    Usch vad tungt det var att se det, hon hade gärna fått bli min lilla flicka i stället...
  • ettlitetunder
    Niike skrev 2009-08-28 23:26:36 följande:
    gråter blotta tanken på henne... längtar ännu mer efter barnet inom mig, har pussat på mina söner hela dagen idag, efter att jag såg detta!Usch vad tungt det var att se det, hon hade gärna fått bli min lilla flicka i stället...
    jag förstår, jag sitter här och känner lika.
    jag hade kunnat ta hand om henne, gett henne kärlek och värme. Fy vad det är orättvist att barnen är så försvarslösa. Det är så illa att människor kan ge sig på små barn. Jag hoppas verkligen inte att de blir släppta, någonsin!
  • Niike

    Precis, åh jag hoppas hoppas verkligen att de vet om vad de gjort i de fängelse de sitter i... Man kan ju aldrig starffa såna människor nog!!

  • Joona

    Lilla lilla söta gumman, så fel de gjorde mot dig, visste du om det? Klappar din kind...

  • Lia och bäbisen

    Jag har inte kollat länken, behöver inte göra det. Har sett något om det tidigare och behöver aldrig se det igen. Det sitter redan på min näthinna och jag tänker på henne och själva händelsen ofta. Det är så överjävligt jävla äckligt alltihopa. Jag finner knappt några ord. Vidrigt.

  • Nadjis

    Jag blir så arg! Jag blir så fruktansvärt arg! Hur kan man ge sig på ett barn på det här viset?! Och hela hennes familj dessutom! Jag kan inte fatta det, hur kan och vill man göra sitt barn illa?!

Svar på tråden Baby Brianna