Inlägg från: Love Isac |Visa alla inlägg
  • Love Isac

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Butte:Åhh hittade du muminlånkisarna!!såååå fina!!Grattis...=0)

• Love Isac
    Pinkie skrev 2009-09-05 15:07:58 följande:
    Jag har muminlångisarna till både dottern och äldsta sonen - vad har ni till långisarna?? Bara enfärgat lr har ni hittat nåt annat som matchar bra??
    Jag har dem dessvärre inte!!sonen på 6 år VÄGRAR rosa..=0))))Förstår väl honom på ett sätt men hade däremot önskat att han ville ha dem i "pojkfärg" istället!Men dem rosa är så suuuuperfina!!Får väl köpa dem till någon av vänninorna som har flickor...=0)Om jag hade haft ett par så hade jag nog kört enfärgat upptill...
  • Love Isac
    Pillis1975 skrev 2009-09-05 21:18:52 följande:
    Buttelina: Är det muminlångkalsongerna dottern har på sig i bt?
    Inte Butte men svara ändå!=0)Ja det är det!Dem är såååå fina!
  • Love Isac
    Buttelina skrev 2009-09-06 09:39:19 följande:
    förresten är det de gröna du har till din grabb?? då hade jag kört på den gröna mumin tröjan till

jepp
    Hahaha...jag e helt engagerad i din ROSA muminlånkisar!!haha...
  • Love Isac
    maadicken skrev 2009-09-15 17:19:54 följande:
    tror ni man  kan använda även damklädesrabatten på underkläder? rent teoretiskt så är det ju ett damplagg...inte fått nåt idag jag heller
    Det brukar man få...=0)
  • Love Isac
    Buttelina skrev 2009-09-23 11:31:48 följande:
    nån som vet om de lila/rosa bamsekläderna kommit in i malmö?
    Har du kollat på entre??
  • Love Isac
    Buttelina skrev 2009-09-23 17:27:30 följande:
    men det är väl skitsamma! spelar ingen roll vad butiken tänkt att det ska vara för nått plagg. många ggr har barnen klänningar som tunikor sen. ibland köper jag tunikor i en strl för stor för att ha som klänning först och sen tunika
    Amen Butte...då e det på tiden med ett besök tycker jag!!=0)Jättemassa shopping på ett och samma ställe ju...god mat oxå...Mycket möjligt att dem har bamsekläderna där,dem brukar vara ganska kvicka med nyheter!
  • Love Isac
    Buttelina skrev 2009-09-23 22:17:29 följande:
    haha jag vet fattar inte varför jag inte varit där
    =0)
  • Love Isac
    Lantani skrev 2009-10-03 08:33:29 följande:
    Jag har velat och velat och varit i affären 100 gånger och kollat och känt och funderat på om det är för flickiga, men skönt att höra från någon annan än min mamma att de inte är de Hoppas hoppas de finns kvar i strl 86 idag!
    ABSOLUT INTE för flickiga!!!Hade dem inte varit så smala så hade jag köpt båda till min 6-åriga son!!=0)Klart du ska köpa dem till din pojke!!
  • Love Isac
    Buttelina skrev 2009-10-05 08:18:53 följande:
    är det runt den 15e som det brukar komma kuponger?
    Ja typ till BB!!=0)Va ska det nu shoppas då??*nyfiken i en strut*
  • Love Isac
    molnen skrev 2009-10-07 18:44:07 följande:
    Någon webshop som säljer mikkline i år???
    Ja Lilla a!Köpte sonens där för ett par veckorsedan!=0)
  • Love Isac
    zingo74 skrev 2009-10-14 13:30:12 följande:
    Finns det någon här som vet om man köper påLindex hemsida, vad gäller då för regler ang öppet köp?Och kuponger somkommer hem, kan man använda dom på nätet oxå??
    Samma regler för öppet köp i webben som i butik.Du kan ju byta och lämna tillbax i vilken lindexbutik som helst!Där står en internetkod på alla kuponger man får hem.Dem kan du använda i webben!!=0)
  • Love Isac
    Buttelina skrev 2009-11-10 19:37:40 följande:
    idag shoppade jag halva reapriset blev två tunikor i julkapp till min mamma för 125kr  ordpris 500 tunika till mig för 80kren muminpyjamas för 50krflera strumpor för 10kr/st ochen body till en kompis för 24kr biiiiillilgt
    *Tummen upp*=0)
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9