Inlägg från: Plutt05 |Visa alla inlägg
  • Plutt05

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Åhh, hur får man rabatten för vantarna att funka? Det går inte, den lägger till rabatten i listan men drar inte av dem!

• Plutt05

och jag får facebook koden att funka men inte 30% barn....

• Plutt05

men om jag gör två beställningar då?, det blir ju 2*19 men låt gå för det isåfall

• Plutt05

Det spelar ingen roll om jag så tar bort alla andra rabatter så funkar ´barn 30% inte ändå! Varför?

• Plutt05

Jag har barnrabatten i kassan ända tills jag loggar in, då försvinner den! Jag blir tokig, vad ska man göra? Och facebock fungerade bara idag eller hur var det? Går ju inte att vänta till kundtjänst öppnar imorgon heller. Går det att beställa allt och sen kräva i butiken när man hämtar ut det att de ska dra av 30 %?

• Plutt05

Nä nu ger jag upp, får verkligen inte barnrabatten att funka, om jag så bara har en overall i kundkorgen och det är den ända rabatt jag skriver i. Det står att rabatten registrerats och den läggs i listan över rabatter men det dras ingen rabatt.
    Har alla rabatterna tills jag loggar in, då försvinner barn rabatten. Nä, är så trött på det här strulet, imorgon går jag in i den ända affär jag har vid mitt jobb och köper en Didrikson overall istället för att försöka få en Fixoverall till lite lägre pris. Blää Lindex

• Plutt05

jaha, idag när jag går för att göra ett nytt försök att beställa overallen så är alla röda slut!! Tar en rosa istället men inte heller nu får jag igenom barnrabatten! Måste försöka ringa kundtjänst men vet inte om jag ska bry mig om det, ville ju helst ha en röd ändå!

• Plutt05

Numer står det ju på Lindex kupongerna bara får användas en gång per medlem. Någon som åkt "fast"? Eller hur gör ni, vågar man använda dem både på nätet och i affär? Kanske tom i två olika affärer?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9