• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • star67
    Lilaa skrev 2009-10-20 13:59:05 följande:
    Ja gud vad söta vintage kläder till flickor det finns nu på kapphal. Skulle vilja köpa lite till min dotter men tyvärr är kläderna dyra och min plånbok tom.Måste klaga lite på Lindex, jag tycker de har så tråkiga pojkkläder från stl 86 och uppåt och så skulle jag önska att de hade fler söta tröjor i stl 80 på babyavdelningen. De har ju bara bodysar.H&M hade fått in söta byxor och body med barbastark på och fina nalle puh tröjor. Synd att de har så dåligt med rabatter bara, de skulle nog tjäna på om de hade mer rabatter.Då skulle iallafall jag handla mer.
    jag fick idag 25% på valfri vara hos hm. 8564 kod
  • Xgirl83
    anette 81 skrev 2009-10-20 13:50:39 följande:
    vad kostar en ny fixjacka?
    599:-
  • Bobbenn
    charmmiss skrev 2009-10-20 08:12:22 följande:
    tack för era länkar till kupongerna.glömde att jag hade fått ett sms oxåsåg precis hennes aukioner när jag sökte på tradera, tog dessa på köp nu, hann inte med något annat de gick med en faslig fart www.tradera.com/1-helt-ny-sot-blus-fran-vinta...www.tradera.com/1-helt-ny-sjal-fran-vintage-s...tunikan blir fin på tjejernas kalas.det är denna (tror o hoppas jag) gör inte alls rättvisa på tradera bildenwww.kappahl.com/misc/ProductDetails/?ArtNo=22...
    Räkna med minst 3 veckors leveranstid bara. säljaren är otrevlig och SEG!

Fit iaf
    Jag är för ärlig för att vara omtyckt
  • charmmiss
    Bobbenn skrev 2009-10-20 15:46:51 följande:
    Räkna med minst 3 veckors leveranstid bara. säljaren är otrevlig och SEG! Fit iaf
    jo jag vet att hon är seg ar handlat förut, men hon har inte varit otrevlig mot mig iaf
  • Bobbenn
    charmmiss skrev 2009-10-20 16:27:38 följande:
    jo jag vet att hon är seg ar handlat förut, men hon har inte varit otrevlig mot mig iaf
    Först svarade hon inte på mina mail, sen va hon otrevlig och skrev atyt hon skickat. Varan kom 1½ vecka senare....

Sånt gör iaf mig lack..
    Jag är för ärlig för att vara omtyckt
  • anette 81

Tack. Är fixjackan normal i storleken?

Älskar Wilma född 080819 och min sambo Jimmy
  • AochJsMamma
    anette 81 skrev 2009-10-20 17:47:19 följande:
    Tack. Är fixjackan normal i storleken?
    normal till lite lite stor..
  • charmmiss
    Bobbenn skrev 2009-10-20 16:30:57 följande:
    Först svarade hon inte på mina mail, sen va hon otrevlig och skrev atyt hon skickat. Varan kom 1½ vecka senare....Sånt gör iaf mig lack..
    shit, ja det var ju kass attityd.
  • Mitsuko

oo ja älskar deras muminkläder=)...helt fantastiska

• sarismaris
    Bobbenn skrev 2009-10-20 15:46:51 följande:
    Räkna med minst 3 veckors leveranstid bara. säljaren är otrevlig och SEG! Fit iaf
    Fast det behöver inte ta så lång tid heller! Och inte är hon otrevig alltid heller!
    Jag har handlat av henne två gånger. Första gången gick det normal-snabbt. Men andra gången tog det ett par veckor. Jag mailade och påminde henne, och hon va väldigt vänlig i sitt svar och bad så mycke om ursäkt.
    Towa 051125 & Ella 080413
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9