• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • Madge
    Pixxi skrev 2009-10-24 20:19:08 följande:
    Håller med,. tröjan ihop med andra byxor ser inte alls pyjamas ut tycker jag
    Dottern ligger och sover i den just nu

Vet någon vart man kan köpa färgglada (vinter)mössa med rött som en färg?
  • Bobbenn

Min dotter sover i sånt vi inte kan matcha. "Vanliga" kläder alltså men dom vikarierar väl som "pyjamas" då antar jag

Jag är för ärlig för att vara omtyckt
  • Tindrisen03
    LillaJag89 skrev 2009-10-24 17:43:48 följande:
    vilken butik är de? Någon som vet om Lindex i västerås har dem?
    Fridhemsplan i Sthlm
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • tobiq
    charmmiss skrev 2009-10-24 15:17:08 följande:
    priset på dn västen e så skum. på babu kostar den 119kr o på flick är den exakt likadan o där kostar den 99kr
    Vad konstigt! Det brukar ju vara tvärtom! Isf ska den absolut bytas:)
  • star67
    Pixxi skrev 2009-10-24 08:37:54 följande:
    Jag såg det igår,. men velade 2min för länge för sen var min dotters storlek slut Undrar om det är rea på något i butiken?
    de hade igår alla storlekar??
    någon vet om de hämtar flera på måndag???
  • Glittrax

nu har jag köpt en fleecefodrad regnjacka märket var bamse med lille skutt på framsidan, nån som testa denna? är den bra?

byxor fanns inte till just denna jacka , men det blev ett par fleecefodrade från out wear, är dom bra?

skulle väldigt gärna höra era erfarenheter av dessa kläder, frågade om dessa varit i nåt test men det var bara tester med ofodrade ställ från bamse som hon visste av.....

• Madge
    Glittrax skrev 2009-10-25 13:33:29 följande:
    nu har jag köpt en fleecefodrad regnjacka märket var bamse med lille skutt på framsidan, nån som testa denna? är den bra? byxor fanns inte till just denna jacka , men det blev ett par fleecefodrade från out wear, är dom bra? skulle väldigt gärna höra era erfarenheter av dessa kläder, frågade om dessa varit i nåt test men det var bara tester med ofodrade ställ från bamse som hon visste av.....
    Vi har haft fleccefodrade regnkläder från outwear, de har varit toppen. De första fleccefodrade regnbyxorna i 80 var dock blöta igenom en gång på knäna efter en del flitigt krypande på dagis eftersom dottern inte gick då.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9