• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • AochJsMamma

Karl Fazer skrev 2009-10-26 22:34:07 följande:

Hur är det i era Kappahlbutiker? Här har det inte hänt någonting de senaste månaderna. Skittråkigt. Speciellt när man får en massa kuponger hela tiden
    här är det som vanligt..(och för övrigt precis som på Lindex där jag var igår)..Jättemycket nytt och fint på babyflick och absolut inget nytt på babypojk..skitkul!! Eller inte..
  • milla   1982

nån som har länken till kappahl & lindex kupongerna?

Har suttit o bläddrat o bläddrat tillabks, men hittar inte?
    Felix - 20080618 ~*~ Meya 20090930
  • Lantani

milla 1982 skrev 2009-10-27 09:35:32 följande:

nån som har länken till kappahl & lindex kupongerna? Har suttit o bläddrat o bläddrat tillabks, men hittar inte?
    Inlägg 1489 finns lindex 25% kupongen.
  • milla   1982
    Lantani skrev 2009-10-27 09:40:53 följande:
    milla 1982 skrev 2009-10-27 09:35:32 följande: Inlägg 1489 finns lindex 25% kupongen.
    tack! {#lang_emotions_flower}
    Felix - 20080618 ~*~ Meya 20090930
  • Lilaa

Jag har hittat ett par jättefina barbapappa byxor på h&m men de är randiga i färgerna rosa, grön, svart, vit. Jag undrar om det är ok att sätta på sin son dessa byxor som det är rosa inslag i eller blir det för tjejigt?

• Hallontårta

Jag testar att fråga er innan jag mailar polarn & pyrets kundtjänst: Vet ni, eller hur skulle ni ha gjort, med "skärmen" eller vad man ska kalla den, i fram på mössan. Den sitter uppfäst med två trådar på vardera sida, tror ni man kan ta bort dem för att kunna fälla ner "skärmen" eller förstör jag mössan då?? :> Det kanske är meningen att man ska ta bort dem?! Det är denna:

www.polarnopyret.se/Shop/Product/ProductDetails.aspx&productidentifier=60042068&colorid=2512561&sectionid=clothes&subsectionid=ENOVA_GLOVES_HATS

• Lantani
    Lilaa skrev 2009-10-27 11:56:49 följande:
    Jag har hittat ett par jättefina barbapappa byxor på h&m men de är randiga i färgerna rosa, grön, svart, vit. Jag undrar om det är ok att sätta på sin son dessa byxor som det är rosa inslag i eller blir det för tjejigt?
    Jag såg dem igår och jag tycker de är för flickiga.
  • Buttelina
    Hallontårta skrev 2009-10-27 12:20:12 följande:
    Jag testar att fråga er innan jag mailar polarn & pyrets kundtjänst: Vet ni, eller hur skulle ni ha gjort, med "skärmen" eller vad man ska kalla den, i fram på mössan. Den sitter uppfäst med två trådar på vardera sida, tror ni man kan ta bort dem för att kunna fälla ner "skärmen" eller förstör jag mössan då?? :> Det kanske är meningen att man ska ta bort dem?! Det är denna:www.polarnopyret.se/Shop/Product/ProductDetai...
    varför ska du ta bort dom? meningen är väl att den ska vara så den kommer ju inte stå rakt ut, utan den kommer ramla ner över ögonen
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Pink Muffin
    Hallontårta skrev 2009-10-27 12:20:12 följande:
    Jag testar att fråga er innan jag mailar polarn & pyrets kundtjänst: Vet ni, eller hur skulle ni ha gjort, med "skärmen" eller vad man ska kalla den, i fram på mössan. Den sitter uppfäst med två trådar på vardera sida, tror ni man kan ta bort dem för att kunna fälla ner "skärmen" eller förstör jag mössan då?? :> Det kanske är meningen att man ska ta bort dem?! Det är denna:www.polarnopyret.se/Shop/Product/ProductDetai...
    Jag är rätt säker på att du inte ska ta bort trådarna... Skärmen ska sitta där uppe!
  • Hallontårta

Jag tänker på de liknande mössorna, som fanns för många år sedan (jag har inte hittat någon sådan nu!) dessa kunde man ha skärmen nere på för att skydda ögonen/pannan mot snöyra, t,ex. Nu sitter den ganska högt uppe i pannan på honom, känns det som. De mössorna kunde man vika skärmen upp eller ner på. Ner i ögonen tror jag inte den hamnar... Men eftersom jag är usel på att sy vågar jag inte ta bort trådarna utan att kolla först! :>

Buttelina skrev 2009-10-27 12:41:53 följande:
    varför ska du ta bort dom? meningen är väl att den ska vara så den kommer ju inte stå rakt ut, utan den kommer ramla ner över ögonen
    Pinkie skrev 2009-10-27 12:50:13 följande:
    Jag är rätt säker på att du inte ska ta bort trådarna... Skärmen ska sitta där uppe!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9