• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • Mysaaan

Coca cola light skrev 2009-10-27 17:24:19 följande:

Är det någon mer än jag som reagerar på hur smal modellen ser ut som visa den silvriga och rosa klänningen? När man tittar på henne i den silvriga klänningen ser ut helt anorektisk ut. Usch och fy!
    Oja, först tyckte jag den klänningen va jätte fin och ville ha den, men sen när jag såg den på henne så mådde jag lite illa och kunde inte köpa den, usch....tråkigt att dom väljer att ha en så smal kvinna :-/
  • Sommarpresent

Jag antar att de menar hon på Lindex hemsida. Tyckte det skulle vara intressant att höra vad folk som klagar väger... Alldeles för mycket? Eller är det avundsjuka? Skitsamma egentligen. Strunta i hur mdellen ser ut och titta på klänningen istället. Det är väl det som är det intressanta?

• iAnnaMaria
    Sommarpresent skrev 2009-10-28 09:11:52 följande:
    Jag antar att de menar hon på Lindex hemsida. Tyckte det skulle vara intressant att höra vad folk som klagar väger... Alldeles för mycket? Eller är det avundsjuka? Skitsamma egentligen. Strunta i hur mdellen ser ut och titta på klänningen istället. Det är väl det som är det intressanta?
    Jag klagar inte.. Jag tycker dte är fint att vara smal... Jag köpte klänningen ändå!
    Jag ser inte ut som den modellen nu efter två barn men tjock är jag inte iaf...
  • Pixxi

Vilka jättefina velourset som kommit in nu Visst funkar 25% idag också

• Buttelina
    vad är ditt problem? klart man tittar på modellen, hon bär ju klänningen. jag tycker också hon är för smal. varför skulle man vara avundsjuk på en FÖR smal person?
    Sommarpresent skrev 2009-10-28 09:06:22 följande:
    Ni som klagar på modellen hur mycket väger ni egentligen?
    vad f*n har det med saken att göra?
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • AochJsMamma
    Buttelina skrev 2009-10-28 14:07:59 följande:
    vad är ditt problem? klart man tittar på modellen, hon bär ju klänningen. jag tycker också hon är för smal. varför skulle man vara avundsjuk på en FÖR smal person?

vad f*n har det med saken att göra?
    Håller helt med, man blir ju mörkrädd för vissa människors uppfattning!!
  • Anna i Skåne
    Pixxi skrev 2009-10-28 12:32:17 följande:
    Vilka jättefina velourset som kommit in nu Visst funkar 25% idag också
    De var ursnygga ju
  • Hallontårta

Jag klagade inte men visst håller jag med om att hon ser mager ut. Modellerna väljs ju ut för att "sälja" kläderna, så varför skulle man inte titta på modellen?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9