• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • Bobbenn
    sarismaris skrev 2009-10-30 15:16:01 följande:
    Tack, tack! Ska iaf prova den nästa gång jag är på Lindex, så får vi se.. Så svårt när man aldrig använder klänning annars.. Å vad ska man ha för skor till?? Å strumpbyxor; svarta eller hudfärgade? Ojojoj, jag är inte bra på sånt här!
    Jag är för ful och fet för klänning så jag har inga tips tyvärr men skulle nog ta hudfärgade strumpbyxor iaf
    Jag är för ärlig för att vara omtyckt
  • AochJsMamma
    sarismaris skrev 2009-10-30 14:45:29 följande:
    Jag ska på bröllop på nyårsafton och måste såklart ha en fin klänning.. Jag är dock ingen klänning- och kjolmänniska.. VAD i hela världen ska jag titta efter för klänning?? På inbjudan står det "klädsel vårdad", så det är väl valfritt vilken sorts klänning man vill ha.Alla tips tages tacksamt emot!! Jag vill helst ha nånting enkelt och hyfsat billigt, med tanke på att jag med all säkerhet inte kommer använda den mer än på just bröllopet..Har tittat lite på den här:www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx...
    jätte, jättefin!!! Den tycker jag du ska ha!! Svårt med val av strumpbyxor till, har lite svårt för hudfärgade egentligen på vinterhalvåret, men till den kanske det vore finast...
  • AochJsMamma
    Bobbenn skrev 2009-10-30 15:18:18 följande:
    Jag är för ful och fet för klänning så jag har inga tips tyvärr men skulle nog ta hudfärgade strumpbyxor iaf
    äsch, det är du säkert inte!! Va snäll mot dig själv, din dotter är ju söt som socker så hon brås säkert på sin mamma
  • Bobbenn
    AochJsMamma skrev 2009-10-30 20:20:28 följande:
    äsch, det är du säkert inte!! Va snäll mot dig själv, din dotter är ju söt som socker så hon brås säkert på sin mamma
    {#lang_emotions_kiss}
    Jag är för ärlig för att vara omtyckt
  • Pixxi

Härom dagen beställde jag en tunika på hemsidan i velour, den var grå och rosa prickig, nu är den borta, kan den redan vara slut

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9