• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • Ruso
    Hejpådig skrev 2009-11-26 19:28:55 följande:
    jag köpte en nu med feminina koden, blev 98:- nöjd =) kul att du tipsade, vi behöver tunikor =)
    Vilken kod är det?
  • Ruso

Beställde i tisdag och skall hämta paketet i dag - vad snabbt det gick!!

• maggan75
    iAnnaMaria skrev 2009-11-27 09:53:16 följande:
    den ska vara under annat och hålla in så man får fin form typ... Men den är ju redan slut suck
    oj i  min butik hängde det en del
  • Ruso

Hm...jag fick paketet i dag, och funderar lite på den nya Bamsetunikan i plycsh... var det  inte lite tunn? Har den förra i lila och den är mycket tjockare i kvaliten...hoppas bara den håller sig lika bra!!

Annars var det jättefint, lillgrabben blir nog fin i sina 3 nya bodys - i rött och marin blått, lite omväxling från allt han har i brun, svart, turkost mm... marint är inte en färg han har fått använda så mycket, kanske dags nu!!

• Pixxi
    Ruso skrev 2009-11-27 16:32:11 följande:
    Hm...jag fick paketet i dag, och funderar lite på den nya Bamsetunikan i plycsh... var det  inte lite tunn? Har den förra i lila och den är mycket tjockare i kvaliten...hoppas bara den håller sig lika bra!! Annars var det jättefint, lillgrabben blir nog fin i sina 3 nya bodys - i rött och marin blått, lite omväxling från allt han har i brun, svart, turkost mm... marint är inte en färg han har fått använda så mycket, kanske dags nu!!
    Vad tråkigt... Jag som beställde 2 tunikor.
  • star67
    Ruso skrev 2009-11-27 14:55:06 följande:
    ??? Vem vill betala så mycket för begangnade Lindex kläder????? Ofattbart!
    det förstår jag inte hellre!
  • star67

jag också fick sms 30%, men tror ni det går att man kombinera 30% och 50 när man köper för 150 kr??

• maggan75
    Pixxi skrev 2009-11-27 18:09:53 följande:
    Jättefin.
    Tack,  så skön  oxå ........
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9