• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • Xgirl83
    Glittrax skrev 2009-09-09 18:35:28 följande:
    jasså, det kanske är så det är... köpte även två velourbyxor och ena paret satt tightare över låren på henne, sambon tyckte det med... men kollade aldrig längden.. ska ta och göra det med!hon i kassan tyckte det var tråkigt att inget passade då jag lämnade igen allt som jag köpt på lindex online.. satt ju som korvskinn! men om det är felmärkt är ju rätt dåligt! tror ju itne att alla plagg var felmärkta.. men man kan ju undra
    Det var inte ett par från pojk och ett par från flick då? Jag vet inte om det stämmer, men jag har hört att pojkmodellen är större i storleken. Tror det ska vara typ färgerna svart, mörkblått, grått i alla fall som är "pojkfärger".
  • Hallontårta

Meeeh...idag skickar de hem på BREV att skorna jag beställde för någon vecka sedan är slutsålda?! Vafasen har de för system då? Borde det inte så slutsåld redan från början och meddela detta på brev känns väl lite onödigt. Så står det "Katalogen har blivit en succé för oss. Men dessvärre måste vi meddela att vi inte kan leverera din order till dig, eftersom det du har valt är slutsålt." Vad tusan bryr jag mig om deras katalog då?! =(

• Finesse
    Hallontårta skrev 2009-09-10 12:29:14 följande:
    Meeeh...idag skickar de hem på BREV att skorna jag beställde för någon vecka sedan är slutsålda?! Vafasen har de för system då? Borde det inte så slutsåld redan från början och meddela detta på brev känns väl lite onödigt. Så står det "Katalogen har blivit en succé för oss. Men dessvärre måste vi meddela att vi inte kan leverera din order till dig, eftersom det du har valt är slutsålt." Vad tusan bryr jag mig om deras katalog då?! =(
    Ellos!?
  • Hallontårta

Haha oj, ja. Jag var så upprörd att jag missade att skriva det ;> Nu kan jag ju inte använda 50%-aren igen heller =(

Finesse skrev 2009-09-10 12:36:28 följande:
    Ellos!?
  • Glittrax
    Xgirl83 skrev 2009-09-10 12:15:55 följande:
    Det var inte ett par från pojk och ett par från flick då? Jag vet inte om det stämmer, men jag har hört att pojkmodellen är större i storleken. Tror det ska vara typ färgerna svart, mörkblått, grått i alla fall som är "pojkfärger".
    är ju möjligt, dessa som var större är nämligen ljusgråa men hängde på tjejsidan
  • Glittrax
    Hallontårta skrev 2009-09-10 12:29:14 följande:
    brev känns lite konstigt som sagt, mail känns smartare! men vad underligt att du inte fick meddelande att dom var slut på engång?!
  • Finesse
    Hallontårta skrev 2009-09-10 12:40:33 följande:
    Haha oj, ja. Jag var så upprörd att jag missade att skriva det ;> Nu kan jag ju inte använda 50%-aren igen heller =(
    tur att jag inte köpte dom då! så där kan dom ju inte hålla på.. beställer man en vara så borde ju internetshopen veta om det är slut eller inte!
  • Hallontårta

Ja, de är ju ett stort postorderföretag som funnits länge så de borde ju ha ett bra system för sådant. Min mail har de, mobilen med att sms:a till för den delen. Snopen jag blev! :)

Glittrax skrev 2009-09-10 12:43:31 följande:
    brev känns lite konstigt som sagt, mail känns smartare! men vad underligt att du inte fick meddelande att dom var slut på engång?!
  • Hallontårta

Ja, det stod ju till och med leveransdatum.

Finesse skrev 2009-09-10 12:46:00 följande:
    tur att jag inte köpte dom då! så där kan dom ju inte hålla på.. beställer man en vara så borde ju internetshopen veta om det är slut eller inte!
  • Finesse
    Hallontårta skrev 2009-09-10 12:46:54 följande:
    Ja, det stod ju till och med leveransdatum.
    j*vligt dåligt!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9