Inlägg från: star67 |Visa alla inlägg
  • star67

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

såg inte någon baby jacka stl 74 på shop online som passar till nu. har de något fin i butiken någon har ett tips till pojke.

• star67

nu kom jag hem hittade inget på lindex tyvätt, men jag hittade en ur sött set på hm som var lurv jacka med öron och byxor jätte mjuka och sköna och super biliga för 129 kr natur vit men det var största stl 62.
    Jag har faktiskt köpa igår en på gekås men min man tycker att den är inte så fin han säger om jag hade köpt grå eller natur vit var finare.
    jag köpte en sån. www.tradera.com/NY-BLA-JACKA-ON-THE-PEAK-SOFTPILE-LURV-UTROP-1KR-auktion_96657460

• star67
    Lilaa skrev 2009-09-27 18:39:15 följande:
    Hm har fått in fina jackor b.la en grön med pälskrage
    jag vill såna mjuka jackor som passar bra till nu inte jätte tjocka. men ska kolla igen om de får såna set jag såg där idag.
  • star67

någon har ett tips på något fin till mamma stl 38 och dotter 86 som matcher med varandra. tex liknande tröja eller klänning m.m??

• star67

jag har en overall helt ny stl 68 som jag köpte på rea till min barn men den kommer inte till användning tror jag, så vill lägga ut den , men vet inte om jag läger den nu och avslut den 11 /10 eller om jag väntar nästa månad vid lön?
    vad tror ni???

• star67

någon har en tips på pippi grerer vill köpa något till födelse dag present?? hon giller pippi eller pussel eller något instrument. någon har en bra tips och var kan man hitta biligare??
    tack

• star67
    AochJsMamma skrev 2009-10-08 20:20:33 följande:
    gekås Ullared!!!
    ja var där föra vecka men tänkte inte på det, hennes mamma köpte ett pippi hus till henne. det är på lördag så hinner inte och beställa något. men kanske eko eller coop har något i bra pris. någon vet???
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9