• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • maggan75

Jag vill oxå ha kupong men jag vill ju ha 25% på ett helt köp ju fick det vid den här tiden förra året för jag passade på att  köpa vinter kläder till barnen då ju men det är klart facebook koden finns ju ...* rusar till webbshoppen *

• sarismaris
    Finesse skrev 2009-09-16 13:48:28 följande:
    tack tänk om jag vetat det tidigare.. men jag kanske hittar nåt mer där.. hur länge har det varit så?
    Den kom i förrgår tror jag. Gäller till imorron (17:e) har jag för mej.
    Towa 051125 & Ella 080413
  • Tindrisen03
    maggan75 skrev 2009-09-16 14:15:30 följande:
    Jag vill oxå ha kupong men jag vill ju ha 25% på ett helt köp ju fick det vid den här tiden förra året för jag passade på att  köpa vinter kläder till barnen då ju men det är klart facebook koden finns ju ...* rusar till webbshoppen *
    30% kupongerna kanske kommer på mail el sms också om man vågar använda dem flera ggr
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • maggan75
    Tindrisen03 skrev 2009-09-16 15:23:12 följande:
    30% kupongerna kanske kommer på mail el sms också om man vågar använda dem flera ggr
    Ja det är klart
  • Mysaaan
    Helenapena skrev 2009-09-16 08:24:38 följande:
    Min 14-månaders har en ws-fleece, oslagbar!!, och 3,5-åringen har en softshelljacka
    Har inte satt mej in så mycket med det här med ws-fleece...men tål dessa regn också? Ungefär vilka temperaturer är de lämpliga vid? Är de helt vindtätta? Var har du köpt din? Vad är det för skillnad på den och en softshelljacka?
  • Mysaaan
    Xgirl83 skrev 2009-09-16 12:26:06 följande:
    WS-fleece oftast, men om det är regnigt så skaljacka och eventuellt fleecejacka under. Lite senare i höst blir det FIX 2-delade jacka.
    Frågade lite i förra inlägget om WS jackor, verkar som om många använder dessa...svara gärna på dom frågorna jag skrev där Vad har ni för skaljacka? De verkar väldigt smidiga och man kan ha lite under beroende på va det är för temperatur ute...
  • Mysaaan
    Pinkie skrev 2009-09-16 13:16:23 följande:
    Alla 3 mina har WS-fleece nu och en skaljacka att ha över senare när det blir kallare!
    Frågade lite i inlägget ovan om WS jackor, verkar som om många använder dessa...svara gärna på dom frågorna jag skrev där Vad har ni för skaljacka? De verkar väldigt smidiga och man kan ha lite under beroende på va det är för temperatur ute...
  • Mysaaan
    Lilaa skrev 2009-09-16 15:53:42 följande:
    jag har inte fått några kuponger. Fler som inte fått
    jag har inte fått
  • Helenapena
    Mysaaan skrev 2009-09-16 15:50:51 följande:
    Har inte satt mej in så mycket med det här med ws-fleece...men tål dessa regn också? Ungefär vilka temperaturer är de lämpliga vid? Är de helt vindtätta? Var har du köpt din? Vad är det för skillnad på den och en softshelljacka?
    WS-fleecen är vindtät och vattenavvisande och den både andas och värmer
    Den jag köpte nu är från POP men FIX (Lindex såklart ) har också en och även HM och KappAhl. Vår son hade den från KappAhl under våren och den var hur bra som helst den också!

Softshellen har även den god andningsförmåga och skyddar mot vind. Materialet är både lätt och mjukt och det är stretch i vilket gör plagget bekvämt. De mikroskopiska hål som finns på ytan är så små att de inte släpper igenom väta och regn. Däremot har ångan och fukten från kroppen mindre partiklar vilket gör att plagget andas

Perfekta höst/vårplagg båda två!!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9