Inlägg från: maggan75 |Visa alla inlägg
  • maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Pinkie skrev 2009-10-19 21:45:18 följande:
    Jag hann först!!
    Äsch då ... får väl skylla på att jag traderar och  beställer från Ellos samtidigt
  • maggan75
    Pixxi skrev 2009-10-24 15:48:55 följande:
    Var på Lindex o handlade idag, tänkte köpa mumin men jag är inte så imponerad av mumin.... Det blev velour och 3för2 tröjor och en fix klänning
    Hade de inte byxorna på rea i butik ?? pekar uppåt
  • maggan75
    Pixxi skrev 2009-10-24 15:52:22 följande:
    Nepp... inte några byxor på rea
    Äsch då trist .....eller kanske bra
  • maggan75
    Pixxi skrev 2009-10-24 15:55:17 följande:
    för min plånbok iallafall
    min oxå du hur gick detmed dina tradera köp ..... du kan svara  du vet var
  • maggan75
    Pinkie skrev 2009-10-26 10:43:16 följande:
    Jättefina! *hintar åt KappAhl att göra ett par "pojkiga" också"
    Ja gsåg de röda på en pojke igår och det var jättefint
  • maggan75
    Bobbenn skrev 2009-11-05 19:49:21 följande:
    TACK! Jag såg den inte nyss
    såg att du hittade tröjan såå fin snart i min ägo
  • maggan75
    Pixxi skrev 2009-11-26 18:54:35 följande:
    exakt
    ok...så nu har det producerats (stavning .....) nya
  • maggan75
    iAnnaMaria skrev 2009-11-27 09:53:16 följande:
    den ska vara under annat och hålla in så man får fin form typ... Men den är ju redan slut suck
    oj i  min butik hängde det en del
  • maggan75
    Pixxi skrev 2009-11-27 18:09:53 följande:
    Jättefin.
    Tack,  så skön  oxå ........
  • maggan75
    Ruso skrev 2009-11-27 21:17:18 följande:
    Äsch, det där är deras standard skit svar - ursäkta mig... så säger de alltid när man klagar på att man inte fått något SMS eller kupong i posten, eller att de ger till de kunder som har köpt en del... vilket inte heller stämmer.Om det är så att de väljer ut så tycker jag de har en helt kass kund-club... tacka vet jag kappahl som delar villigt ut till alla!! Är man med i en klubb så skall man behandlas lika, det skall inte vara lotteri om vilka som får rabatt. I så fall skall det vara strikt efter en tabell efter hur mycket man handlat för under en period.Surar... Har skrivit många gånger till dem, men de håller på ändå... synd att de har fina och billiga kläder, så man handlar ändå...Jag brukar dock alltid få de SMS som skrivs om här.
    Kappahl  ger inte sms till ALLA ...... jag är med där och jag får sällan Sms min kompis får mer
  • maggan75
    Ruso skrev 2009-11-27 22:31:46 följande:
    Men har du anmält att du vill ha SMS?Tycker jag alltid har SMS eller kupong därifrån, ibland får man nya innan de gamla har gått ut... hinner inte ens använda alla!Min mamma och pappa var på besök och hade köpt sig jacka och en byxa därifrån. Jag åkte tillbaka med sakerna tog med mig några kuponger och gjorde omköp - 349 kr tillbaka. De tyckte de fyndade (de är norska, så svenska priser är redan bra från början för dem)
    Japp både Sms och mail är anmält men får nästan aldrig  min kompis får  jämt
  • maggan75
    charmmiss skrev 2009-11-30 08:59:38 följande:
    orkade inte sitta uppe igår så jag missade ju såklart pyjamaserna, får se om jag går in i en butik istället.
    åhh var den redan slut ... då ska tösen och jag ta en liten utflykt snart
    inboxa om ni vill ngt
  • maggan75
    Pixxi skrev 2009-11-30 14:38:25 följande:
    Hm... det står på min lindex order att jag ska vara aviserad på sms, men jag har inte fått något sms. Jättemärkligt. Hur gör man då?
    kolla med kundtjänst kanke  ??
  • maggan75
    charmmiss skrev 2009-11-30 15:34:20 följande:
    fick tag på var sitt set till tjejerna. Köpte lite större storlekar, så räcker de lite längre.
    Här var de slut brukar alltid finnas kvar  men  inte idag ....
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9