Inlägg från: LittleMee |Visa alla inlägg
  • LittleMee

vi i linköping 1

Familjetrollet skrev 2009-09-23 16:04:46 följande:
    jag funderar på att sy kläder till pojkar,blir nog byxor och tröjor då ifall jag hittar bra pojktyger
    Aha, säg till när det är på g så man får titta lite.

Syr du även gardiner ?
  • LittleMee
    Familjetrollet skrev 2009-09-23 16:44:32 följande:
    gardiner brukar sy ibland
    Är du ute efter en tripp trapp dyna för mått ?
  • LittleMee
    Familjetrollet skrev 2009-09-23 16:57:46 följande:
    stämmer bra.har tänkt sy upp tripp trapp dynor.
    Vi har en Stokke tripp trapp dyna hemma. Om du behöver låna i nån dag får du göra det. Onödigt att köpa en bara för måttens skull. Maxen sitter ändå inte i sin stol så mycket.
  • LittleMee
    Familjetrollet skrev 2009-09-23 19:04:29 följande:
    tack vad snällt.ritar gärna av dynorna.
    Det är bara att säga till när du vill låna. Helst inom nån vecka då han börjar bli stor nog att sitta i sin under längre stunder.
  • LittleMee
    Familjetrollet skrev 2009-09-23 20:49:37 följande:
    gärna så snart som möjligt.
    Jag och Maxen är hemma på dagarna. När vill du?
  • LittleMee
    dinana skrev 2009-09-23 22:11:46 följande:
    230 kr, det kostar det väl inte ens nytt?jag köpte lite molo kläder i butik, då kostade bodyn 99 och byxorna 129.
    Var det på rean du köpte?

Jag har tittat i genom många nätbutiker. Alla Rea bodys är utplockade. Billigaste var 99 kr för en i stl 56. Annars kostar bodys 269 kr, lite billigare med enklare tryck.
  • LittleMee
    dinana skrev 2009-09-23 22:27:44 följande:
    Ja det kanske det var. Köpte massa kläder till Molly i somras. Nu vet jag inte riktigt vad de kostar, men har kläder både från Villervalla, Katvig, Molo, Dunnis och ja vad de nu heter alla de där märkena.... minnet är kort...
    Skulle tro det. Kan väl annars inte skilja så mycket mellan nätbutik och vanliga butiker? Var i Linköping hittar man Molo ?

Har nyligen upptäckt Villervalla. Köpte en toppluva men då var det inte lätt att hitta något i deras hemsida då alla produkter var tecknade. Man vill ju veta hur de ser ut i verkligheten och vad för material de är gjorda av.
  • LittleMee

Min plutt har fått sin första tand .

Han har varit gnällig de sista dagarna så jag funderar på om det kan vara p ga tanden. Han har fått suppar men verkar inte hjälpa. Några andra tips ? Han vill inte ta bitringen heller.

• LittleMee
    Firstandhappy skrev 2009-09-24 12:33:04 följande:
    tandborste...
    Ska prova med det. Tack
Svar på tråden vi i linköping 1