Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

vi i linköping 1

Firstandhappy skrev 2009-10-07 14:06:52 följande:
    får prata massa plugg imorgon..
    Japp Sitter just nu med socialt behandlingsarbete Är väldigt intressant när jag väl nu har fattat hur jag ska göra..
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    Marayah skrev 2009-10-07 16:06:38 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-07 14:10:49 följande: Ja skulle med vilja läsa behandlingsassistent, men något säger mig att läsa klart detta o sen jobba lite.
    Kan vara klokt..annars pluggar du färdigt detta först o sen börjar direkt med nästa sen. Då har du ju bred kunskap sen när du ska söka jobb.
    Firstandhappy skrev 2009-10-07 19:57:11 följande:
    jag har ju turen om jag nu börjar plugga att jag inte behöver någon praktik inom vissa ämnen eftersom jag jobbar som undersköterska/personlig ass/ elevassistent så många år..
    Det är samma för mig..jag behövde ingen praktik i social omsorg o inte nu heller i social behandlingsarbete, eftersom jag jobbat som undersköterska så länge.
    Men vill jag ha praktik så får jag det, kan ju iofs vara ganska bra för då kan man ju kanske få in en fot där..får se hur jag gör.

Jag pluggar till behandlingsassistent. Är oxå lite inne på barnmorska, men tror inte att jag pallar att plugga 3 år till sköterska först o sen vidare till barnmorska.

Jag o min familj bor oxå i Lambohov.

Indratvillingmamma skrev 2009-10-11 18:44:04 följande:
    Hej hej! Undrar om man får hänga här lite? Vi flyttade till Linköping i höstas och bor nu i Lambohov. Vi bodde i Umeå tidigare så det var ju en ganska rejäl flytt om man säger så. Jag har i alla fall en sambo och två pojkar som är 4,5 år.
    Välkomna alla nya!
    LittleMee skrev 2009-10-11 19:21:19 följande:
    Hur många Lambohovsbor kommer vi att vara efter nyår? Bor inte typ alla där redan?
    Vi blir väldigt många iaf Värsta invasionen nu ju