AllieF skrev 2009-09-09 20:23:22 följande:
Jag står i kö på Stångåstaden, så blir det inte bostadsrätt så hoppas jag på de isf. Men på fredag ska vi kolla på denna
bostad.lanshem.se/Beskrivning.aspx så fort vi fixat en visningstid med mäklaren så ska vi även kolla på
common.capitex.se/common/capitex/misc/popup.a...Graflunds blir lite svårt, för de kräver en jäkla massa. Har ju anmärkning och skulder (som jag betalar av på). Vet inte om min far kan hyra ut i andrahand och stå som borgeman samtidigt... dessutom tar han inte ut lön från egna företaget, medan Graflunds kräver ca 270.000kr i årsinkomst... Men jag är anmäld typ överallt där det går att anmäla sig, och söker allt möjligt. :) Vi hittar nog någonting snart. Andra ultraljudet imorgon. Spännande. :) Kommer då även träffa barnafadern för första gången sen jag blev på smällen i maj. Blir inte mycket sova inatt.
Fin lägenhet ni ska titta på. Bor du hemma hos föräldrarna nu?
Hoppas det går bra på ultraljudet imorgon. Roligt ändå att pappan följer med och engagerar sig.
Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-09 20:39:59 följande:
Man vänjer sig vid bottenplan, iofs kanske inte så kul om man bara går i trosorna då Jag älskade att gå så oxå förut, så det tog ett tag o vänja sig vid att ha lite kläder på kroppen när man gick ner på mornarna, men nu går det superbra o först tyckte vi att alla som gick förbi glodde in, men det gör de inte.
Nu bor vi typ 60 meter ifrån Mcdonalds. På kvällarna när jag har tänt i köket ser nog de som sitter på uteplatsen att någon går runt naken. Det bjuder jag på

. Tror inte att folk glor men jag själv kan titta till om man går förbi någonstans där det är tänt.