• Svar på tråden BF Maj Södermanland??
  • kattara

    Oj vad kul,jag plussa i Lördags men hade känt på mig det ett par dar innan

  • Piri

    Samma här! Hade nog anat innan. Kändes likadant som med dottern som nu är dryga 2 år. Har du kollat BF? Här blev det 12 maj.

  • kattara

    Ja här är det 14 maj.Kul får vi se vem som får först,Vilken stad bor du i??Jag bor i Eskilstuna

  • Piri

    Jag bor utanför Nyköping. Har en fd kollega som bor i E-tuna som väntar sitt första nu i januari.

  • kattara

    Okej vad kul!!Vore kul om det vart några här som man kan prata med och följa.
    Hur mår du då??har du några symtom??

  • 2små2stora
    kattara skrev 2009-09-09 19:33:20 följande:
    Okej vad kul!!Vore kul om det vart några här som man kan prata med och följa. Hur mår du då??har du några symtom??
    Jag har ett lätt illamående och lite ömma bröst men ingenting annat. Så jag mår rätt bra just nu. Det riktiga illamåendet brukar dyka upp i vecka 7 för mig.
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Piri

    Mina symptom är TRÖTT, illamående på kvällen, sjukt ont i ryggen, lätt ömma bröst, känslig för dofter och svullen mage. Med dottern fick jag börja använda mamma-byxor redan i v 8... Så det bådar ju gott inför denna andra graviditet!

    Jag var lika känslig för dofter förra gången och det drabbar min stackars sambo ganska hårt! Han röker lite ibland och när han kom hem igår och pussade mig kände jag direkt att han rökt. Han hade tagit en cigarett vid lunch och jag kände alltså lukten av den vid 17! Sen på kvällen hällde han upp en liten whisky till sig när vi satt och kollade på tv... det slutade med att han svepte den för jag stod inte ut med lukten!

    3Busfrön - när har du BF?

Svar på tråden BF Maj Södermanland??