• Mille

Salabacke/Årsta mammor i Uppsala

Hej! Även jag bor i Salabacke, på Verkmästargatan. Blev mamma för första gången 22 augusti till en liten Sixten och nu när man börjat landa lite skulle det vara kul att gå barnvagnspromenader och hänga med andra i området! Var i Salabacke bor ni?

• Mille

Jag tror jag känner igen baralillajag från augustitråden, förresten!

• Mille

Fika, absolut! Håller med om att fiket vid Brantan är mysigare än det i Årsta centrum men bara jag får fika lite så är jag nöjd . Jag går långa promenader varje dag men de är inte så snabba än. Målet är dock att öka så jag går gärna ut och går!

• Mille

Onsdag kl 11 funkar fint för mig oxå!

• Mille

Hej!Ja vi ses om ett par timmar utanför kondiset på Branting. Lite småsnorigt här oxå, både för mamman och bebben. Mest på nätterna dock...

• Mille

Nu kanske du redan gått hemifrån men jag är blond, har svart skinnjacka och röd brio-vagn iaf. Ses sen!

• Mille

Tack själv! Himla trevligt var det. Jag kan fika nästa onsd, gärna samma tid eller lite tidigare.

• Mille

Jag kan kl 11 också. Spelar ingen roll för mig.

• Mille

Japp det blir bra. Får se hur många vi blir då. Ses sen!

• Mille

Jag har också svårt att hinna ses den här veckan. Vi satsar på nån dag nästa vecka istället...

• Mille

Jag kan gärna ta en promenad eller fika på tisd el onsd. Helst lite senare än 8.30, typ 9.30-10 nån gång.

• Mille

Jamen då kör vi som kan på tisd kl 10 (0m inte det känns för tidigt - vi får ju se om jag själv lyckas komma i tid den här gången...). Hoppas på finare väder än idag!
    Lycka till med alla bestyr Majsan

• Mille

Ja det verkar klokt. Då slipper jag stressa!

• Mille

Jag och mina mammagruppsmammor tänkte prova öppna förskolan vid Liljeforstorg på onsdag. Vi ska ses 13.15. Jag antar att det blir en tokig tid för er men är det någon som har möjlighet då är ni välkomna att hänga på!

• Mille

Ja vi får styra upp att gå till ÖF någon förmiddag kanske, eller som sagt en e.m när det är för äldre barn oxå. Jag vet inte riktigt hur nästa vecka funkar ännu. Sixten ska vaccineras på tisdagen så det beror lite på hur han reagerar på vaccinet oxå. Boka ni in en dag som passar så hänger jag på om jag kan!

Svar på tråden Salabacke/Årsta mammor i Uppsala