• Anonym (bara jag)
    Äldre 26 Sep 23:52
    4280 visningar
    39 svar
    39
    4280

    Sexuellt utsvulten.

    Innan jag träffade min sambo hade jag ett rikt och härligt sexliv.
    hade ett par KK-förhållande och livet lekte helt enkelt.
    Har alltid varit en frigjord tjej som har sex om jag är singel, o står för det!
    Och har jag haft förhållnade, har jag alltid haft ett riktigt hett sexliv o alltid varit trogen!

    När jag träffade sambon, började det som en flyktig sexuell kontakt (träffadades faktiskt via BC) och han var ju en riktigt hejjare i sängen.. men allt har fallerat och han vill inte ha sex lika mycket längre... kan ju iofs vara så för att vi har barn.. eller så orkar han inte engagera sig längre....men jag, jag ÄLSKAR sex..

    Älskar hånglet, pirret, myset, närheten, intimitetkänslan, känna hur en man tränger in i mig, dom tunga stönen i mitt öra, stora maskulina armar om min kropp...

    *suck*

    Börjar tvivla på att jag någonsin kommer få känna sådär igen.. Och det gör mig faktiskt ledsen...

    Har pratat med sambon om det, han säger inte så mycket om det (typiskt killar o göra så.. vifta bort det så finns det inte)...

    Vad ska jag göra... ?

  • Svar på tråden Sexuellt utsvulten.
  • Anonym
    Äldre 26 Sep 23:57
    #1

    Anonym (bara jag) skrev 2009-09-26 23:52:10 följande:


    Innan jag träffade min sambo hade jag ett rikt och härligt sexliv.hade ett par KK-förhållande och livet lekte helt enkelt.Har alltid varit en frigjord tjej som har sex om jag är singel, o står för det!Och har jag haft förhållnade, har jag alltid haft ett riktigt hett sexliv o alltid varit trogen!När jag träffade sambon, började det som en flyktig sexuell kontakt (träffadades faktiskt via BC) och han var ju en riktigt hejjare i sängen.. men allt har fallerat och han vill inte ha sex lika mycket längre... kan ju iofs vara så för att vi har barn.. eller så orkar han inte engagera sig längre....men jag, jag ÄLSKAR sex..Älskar hånglet, pirret, myset, närheten, intimitetkänslan, känna hur en man tränger in i mig, dom tunga stönen i mitt öra, stora maskulina armar om min kropp...*suck*Börjar tvivla på att jag någonsin kommer få känna sådär igen.. Och det gör mig faktiskt ledsen...Har pratat med sambon om det, han säger inte så mycket om det (typiskt killar o göra så.. vifta bort det så finns det inte)...Vad ska jag göra... ?
    jag är en kille som upplever samma situation som dig.
  • Anonym (bara jag) Trådstartaren
    Äldre 26 Sep 23:59
    #2
    Anonym skrev 2009-09-26 23:57:02 följande:
    Anonym (bara jag) skrev 2009-09-26 23:52:10 följande:
    jag är en kille som upplever samma situation som dig.
    Men hur länge har ni varit tillsammans o vad säger din kille/tjej? Har du pratat med henne/honom om det?

    Vet inte vad jag skall göra längre.. går o dagdrömmer om sex, o nätterna består mestadels av sexdrömmar och längtan efter närhet..
    När det har gått så långt att man önskar att en främling står bakom dörren för att ge en allt det man saknar i sitt förhållande, då har det gått liiiite för långt känns det som..
  • Anonym
    Äldre 27 Sep 00:04
    #3

    Anonym (bara jag) skrev 2009-09-26 23:59:52 följande:


    Men hur länge har ni varit tillsammans o vad säger din kille/tjej? Har du pratat med henne/honom om det?Vet inte vad jag skall göra längre.. går o dagdrömmer om sex, o nätterna består mestadels av sexdrömmar och längtan efter närhet..När det har gått så långt att man önskar att en främling står bakom dörren för att ge en allt det man saknar i sitt förhållande, då har det gått liiiite för långt känns det som..
    Vi har tillsammans i c:a 1 år vi har inte pratat så mycket om det men det blir allt minde sex tyvärr. Går också ofta och drömmer om riktigt hett sex.
  • Anonym (bara jag) Trådstartaren
    Äldre 27 Sep 00:05
    #4
    Anonym skrev 2009-09-27 00:04:32 följande:
    Anonym (bara jag) skrev 2009-09-26 23:59:52 följande:
    Vi har tillsammans i c:a 1 år vi har inte pratat så mycket om det men det blir allt minde sex tyvärr. Går också ofta och drömmer om riktigt hett sex.
    1år är ju inte så lång tid...

    vi har iofs "bara" varit ett par i snart 2år vi med..
  • Anonym (15 månade­r)
    Äldre 27 Sep 00:05
    #5

    Har inte haft sex på 15 månader!!!
    Jag är en kvinna
    vi har ej barn
    är fin o luktar gott
    vi har nyss fyllt 40
    vi har inte varit ihop mer än drygt 2 år
    han vill inte, säger att sex inte är viktigt
    han är väldigt pussig o kramig..men va fan, jag vill ha mer!
    Är på väg att lämna honom, har pratat, hotat, gråtit mm
    ingenting hjälper..han säger att om jag lämnar honom så vet han att jag bara uppskattar sex o inget annat....han är en idiot.

  • Anonym (bara jag) Trådstartaren
    Äldre 27 Sep 00:06
    #6

    Men vad kan jag göra?
    Vad skall jag säga för att det skall gå fram?
    Vill ju inte att sambon skall känna sig kränkt eller tvingad till o ha sex med mig..

    O jag är fasikken inte ful eller fet för den delen...

  • Anonym
    Äldre 27 Sep 00:07
    #7

    Anonym (bara jag) skrev 2009-09-27 00:05:35 följande:


    1år är ju inte så lång tid... vi har iofs "bara" varit ett par i snart 2år vi med..
    Det är tydligen flera här som också vill ha sex.
  • Anonym (bara jag) Trådstartaren
    Äldre 27 Sep 00:08
    #8

    Anonym (15 månader) skrev 2009-09-27 00:05:38 följande:


    Har inte haft sex på 15 månader!!!Jag är en kvinnavi har ej barnär fin o luktar gott vi har nyss fyllt 40vi har inte varit ihop mer än drygt 2 århan vill inte, säger att sex inte är viktigthan är väldigt pussig o kramig..men va fan, jag vill ha mer!Är på väg att lämna honom, har pratat, hotat, gråtit mmingenting hjälper..han säger att om jag lämnar honom så vet han att jag bara uppskattar sex o inget annat....han är en idiot.
    Men usch, så kan man ju inte heller säga!
    Intimiteten som vaknar mellan 2 människor när man har sex, är något utav det viktigaste för vissa!!
    Och speciellt för kvinnor, eller hur?

    Ja det var idiotiskt sagt av honom!
  • Anonym
    Äldre 27 Sep 00:08
    #9

    Anonym (bara jag) skrev 2009-09-27 00:06:43 följande:


    Men vad kan jag göra?Vad skall jag säga för att det skall gå fram?Vill ju inte att sambon skall känna sig kränkt eller tvingad till o ha sex med mig..O jag är fasikken inte ful eller fet för den delen...
    Nej du är säkert jättebra/snygg
  • Anonym (15 månade­r)
    Äldre 27 Sep 00:08
    #10

    Anonym (bara jag) skrev 2009-09-27 00:06:43 följande:


    Men vad kan jag göra?Vad skall jag säga för att det skall gå fram?Vill ju inte att sambon skall känna sig kränkt eller tvingad till o ha sex med mig..O jag är fasikken inte ful eller fet för den delen...
    precis som jag då..är tom en fd modell, men det duger tydligen inte
    Är i god form, fräsch ja va fan han vill inte älska helt enkelt
Svar på tråden Sexuellt utsvulten.