Inlägg från: Anonym (kille) |Visa alla inlägg
  • Anonym (kille)

Min tjej var otrogen.....och jag blev kåt!!?

Som fantasi och uppeggande tanke när man har sex med varandra, så ja. Det är vanligt förekommande. Särskilt vid dominansinslag.
    Men jag skulle aldrig acceptera att det förverkligades.

• Anonym (kille)

Jag tror steget är mycket större än man tror mellan fantasi och verklighet. Det är sjukt upphetsande att snacka om en eller tom flera andra killar som tar tjejen samtidigt eller höra henne berätta om ex som gjort si och så. Spela på fantasierna så att säga vilket tar njutningen till helt otroliga nivåer. Men jag tror det är en heeeelt annan grej att en snubbe faktiskt och på riktigt kommer in i ens sovrum, lägger sig bland ens täcken på ens egna lakan med ens bröllopsbilder på väggarna eller vad de nu än kan vara och sedan knullar ens fru/flickvän. Ens kärlek och oftast ens bästa vän. Påsatt av en total främling eller en bekant, spelar ingen roll. Jag kan bara se hur den upphetsande illusionen exploderar i tusentals bitar när känslorna förråder en...

Det är ett jättesteg mellan fantasi och verklighet. Det är jag övertygad om och att underskatta det kan få konsekvenser av oöverskådligt slag.

Svar på tråden Min tjej var otrogen.....och jag blev kåt!!?