Inlägg från: Anonym (Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man)

Min tjej var otrogen.....och jag blev kåt!!?

Känner helt klart igen mig...

Hade ett tillfälle då dåvarande tjejen var bortrest på konferans utomlands. Vi hade haft en väldigt sexuell och rätt stormig sommar innan dess som en konsekvens av att jag hade avslöjat att jag hade varit otrogen mot henne. Min otrohet satte igång mkt prat om att testa med fler killar, par tillsammans.

När hon var bortrest, hade hon en annan kille och jag insåg det redan när hon var iväg. Vid hemkomsten märktes det såå tydligt att ngt hade hänt men hon förnekade allt..det tog ett tag sedan var vi där så att det var meningslöst för henne att förneka längre utan hon erkände. Först kommer ju den inlärda grejen med svartsjuka, men redan innan detta hände hade vi ju tillsammans lekt mkt med iden om att ha trekant med en kille till inblandad, men rackarns vad kåt jag blev att veta att hon blivit knullad av en annan!

Jag ville veta allt, jag ville att hon skulle varit "duktig" och skön för honom etc. Nu kraschade vi ett år senare ändå men det berodde mer på att jag valde att gå vidare av helt andra skäl. Men det var svårt att få henne att inse att jag älskade tanken på att hon blivit tagen av ngn annan, att det inte hade ngt med att jag inte älskade henne att göra. jag gillade/gillar tanken som fan på att han gjorde allt med henne, att hon var riktigt jäkla våt och kåt och bara lät honom få fria händer..att han knullade hennes mun, mus och häck..;) och sprutade henne full!

Svar på tråden Min tjej var otrogen.....och jag blev kåt!!?