• Anonym (Bingoboy)

Min tjej var otrogen.....och jag blev kåt!!?

Råkade ut för ngt konstigt för ngr dagar sedan som förändrat hur jag ser på mig själv när det gäller sex & relationer..

Min tjej/sambo hade varit konstig ett par dagar, liksom irriterad men ändå inte på mig. Jag förstod att det var något fel, men hade inte en aning om vad som skulle komma. Till slut en kväll när vi lagt oss (vilket hade varit spänt och konstigt senaste dagarna) så började hon berätta att hon på en jobbresa hon gjorde nyligen blivit ordentligt full och tagit med sig en kille på rummet. Där hade de haft sex!

Först vart jag alldeles paff, och kunde inte riktigt förstå vad jag precis hört. Samtidigt vart jag lätt illamående och alldeles varm i hela kroppen. När hon berättade hur det gått till (för att liksom bortförklara) innan själva sexet hände, så fick jag någon slags fix idé att jag började fråga mer intimt hur det gått till, liksom för att plåga henne (inte logiskt, men men) . Samtidigt ville jag veta om det 'bara' var ett 'fummelsex' på fyllan eller 'ett riktigt knull'. Hon beskrev väldigt ytligt vad som hänt och plötsligt märkte jag att jag blivit styv och var hur kåt som helst. Jag frågade om han hade stor, om det var skönt, och andra 'intima' frågor som hon slingrade sig med att svara på. Det slutade med att vi hade helt galet vilt sex...

Jag tänkte inte på det då, men kom sen på att jag aldrig var svartsjuk eller riktigt arg när hon berättade. Den upprörda känslan jag kände tror jag liksom var 'inlärd'. Man förväntas bli arg om ens partner har sex med ngn annan liksom. Ok, jag har aldrig varit speciellt svartsjuk, men inte heller känt så här... Nu hoppas jag nästan att samma sak händer om ett halvår igen när hon åker bort på samma evenemang...

Finns det fler killar som tänder på att tänka (eller veta) att ens tjej är med någon annan olovandes? Eller rättare sagt, är det 'vanligt'? Finns det tjejer här som har sådana killar? Har det 'funkat' eller spårat ur? Man e ju lite orolig att man skall starta nått som leder till tråkigheter..

• Svar på tråden Min tjej var otrogen.....och jag blev kåt!!?
  • Pussan
    Anonym (AIK) skrev 2016-07-23 00:33:56 följande:
    Ha ha, sjukt roligt forum detta.
    Du verkar ju mer förvirrad än den där bonden och Internettuffingen Man1967.
    Det gemensamma för er är att ni sitter i små bondhålor och att ni börjar skriva av era sjuka fantasier på Internet efter att ni smuttat på ert hembränt.

Hoppas att du kan hitta någon homofil bonde som kan göra in högaffeln i anus på dig, kanske du rent av kan hitta en grupp av bönder som kan köra in kukarna i dig?
    Lelle pöjk...
    ...ska du aldrig växa upp?
  • Anonym (Ursäkta.)

Jag tyckte detta lät roligt och jag skrattade (ber om ursäkt för det).

• Kulpatre

jag tänder på samma, lät henne knulla på krogen i ett trapphus intill. Satt bredvid när de började hångla.hon smekte hans kuk på jeansen framför mig. blev otroligt kåt , hon tog honom i handen och gick iväg.  Hon berättade allt i detalj efter över en öl 😅

• prospicientia
    Fnurra01 skrev 2009-10-06 14:01:10 följande:
    Just det! Otrohet är en tanke i vårt huvud som vi själva skapar. En tanke som vi lär oss att ha samtidigt som vi lär oss att en kärleksrelation bara kan innehålla två personer.

Din vändning är vacker. "Jag ser det inte som att jag delar min tjej med någon annan helt enkelt därför att hon inte är "min" att dela, det är hon som delar något med mig." Precis så ska vi se på relationer. Våra kompisrelationer är sådana och om vi ser på den vi bor ihop med på samma sätt behöver vi inte ständigt bevaka vår äganderätt. En äganderätt som ändå bara finns i vårt huvud. Vi kan inte äga en annan bara välja att ge vår kärlek till andra.

Den kärlek vi kan ge är egentligen obegränsad. Vore den inte det skulle det vara hemskt. Först har vi en partner som får 100% av vår kärlek. Sedan får vi barn och då får barnet 50% och partnern får bara hälften så mycket som förut. Det här är falsk matematik.

Jag har alltid undrat varför vi tror att en person ska kunna ge oss allt det som vi innan hade två föräldrar och flera kompisar för att fylla. Nu ska helt plötsligt en person räcka för alla våra behov. Det kanske fungerar ett tag men över tiden så förändras båda lite och då kanske man inte får allt av den andra. Ska man då bryta upp och leta efter en annan? Är det inte bättre om man har relationer där båda vill väl och vill dela med sig till varandra. Precis som med vänner.

Kravlöshet ska vi ha mot andra. Krav ska vi ha på oss själva. Riktiga krav, vuxna krav och inga påhittade.

Jag älskar att se min fru njuta. Om hon skulle ha varit otrogen på en konferens skulle jag tycka det var otroligt upphetsande. Hon har fått uppskattning, uppmärksamhet, ett spännande äventyr och njutning. När hon umgås med sina vänner och har kul blir jag också glad. Jag mår bra av att hon mår bra.
    Jepp, jag tänker/känner likadant. Jag var svartsjuk för många år sen, men upptäckte när jag granskade mig själv att jag bara följde religiösa normer jag tagit med mig från min uppväxt.

Sen finns det givetvis gränser för alla när det handlar om att bli utsatt för orimliga risker, bli ljugen för, respektlöst behandlad osv. och de gränserna måste man givetvis sätta.
  • Meddelande borttaget
  • OlleSQ

Vi män har ofta en utvecklad tävlingsinstinkt. Att ens fv/fru är otrogen triggar den och då vill en man erövra henne tillbaka. Sen är otrohet ett tecken på att kvinnan är sexuell på ett annat sätt än vi har lärt oss och en sexuellt aktiv kvinna är förstås attraktiv. Det är positivt för en man att kvinna vill ha sex helt enkelt.

Sen är det ju styrt av evolutionen oxå. En kvinna som är otrogen är det oftast när hon är som mest fertil (kvinnor styrs mer av snippan än vi män av snoppen) och en kvinna som är fertil gör ju henne mer attraktiv för vi är fortfarande ett däggdjur styrda av våra instinkter.

Sen finns det andra saker som säger att vi inte skall vara otrogna eller framförallt att man som man inte skall acceptera det men det är mest styrda av sagoböcker.

• Anonym (SMALL)
    Man1967 skrev 2016-07-20 00:41:10 följande:

Jag och min fru har träffat flera extramän som har knullat henne inför mig. Hon har testat att knulla med en man utan min närvaro men var inte mogen för det. Det tänder mig sjuuukt mycket att hon vill knulla med andra, jag blir fruktansvärt kåt av det. Till helgen ska vi till Göteborg på konsert (Springsteen) och har en dejt klar med en man. Hon vill knulla med honom en stund och jag ska inte vara närvarande till en början utan komma in "mitt i akten". Ska bli superhett:)

Härligt....
  • Anonym (Z)
    Anonym (SMALL) skrev 2023-05-25 12:47:33 följande:
    Härligt....
    Det är superhett,  testa med din tjej :)
  • Anonym (SMALL)
    Anonym (Z) skrev 2023-05-25 12:54:53 följande:
    Det är superhett,  testa med din tjej :)
    Låter henne knulla andra män så ofta som möjligt....
Svar på tråden Min tjej var otrogen.....och jag blev kåt!!?