• Damien och Adrian

    BF nov - andra barnet - forts tråd :-)

    dax för en ny tråd!


    stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • Svar på tråden BF nov - andra barnet - forts tråd :-)
  • Damien och Adrian

    Var hos MVC idag, bebis ligger på tvären i v 35, ska dit på extrabesök nästa v för att se om han fått för sig att vända sig. Annars skickar de mig till antenatal för koll och ev vändning. Suck...


    stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • mpta
    Incommunicado skrev 2009-10-06 15:19:40 följande:
    Var hos MVC idag, bebis ligger på tvären i v 35, ska dit på extrabesök nästa v för att se om han fått för sig att vända sig. Annars skickar de mig till antenatal för koll och ev vändning. Suck...
    hoppas att bebisen är snäll och vänder på sig innan.
    Äckelvarning: Idag när jag gick på toa hade jag en tjockflytning i trosorna och det var lite blod i den. Funderar på om det kan vara så att slemproppen har börjat släppa.
  • Damien och Adrian
    mpta skrev 2009-10-06 18:55:08 följande:
    hoppas att bebisen är snäll och vänder på sig innan.Äckelvarning: Idag när jag gick på toa hade jag en tjockflytning i trosorna och det var lite blod i den. Funderar på om det kan vara så att slemproppen har börjat släppa.
    ja så kan det vara. Spännande!
    stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • Damien och Adrian

    vi funderar på att ev ta planerat snitt iaf, det börjar bli krångligt...


    stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • mpta
    Incommunicado skrev 2009-10-06 21:25:06 följande:
    vi funderar på att ev ta planerat snitt iaf, det börjar bli krångligt...
    ok ja d är kanske lämpligast, hur långt innan brukar man bli snittad då?
  • Damien och Adrian
    mpta skrev 2009-10-07 07:18:09 följande:
    ok ja d är kanske lämpligast, hur långt innan brukar man bli snittad då?
    inte en aning vi har aldrig övervägt det innan -. vi fick akut snitt föra gången. Ska tala med dem nästa vecka vad som är lämpligast om han inte vänder sig självmant!
    stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • mpta
    Incommunicado skrev 2009-10-07 08:21:14 följande:
    inte en aning vi har aldrig övervägt det innan -. vi fick akut snitt föra gången. Ska tala med dem nästa vecka vad som är lämpligast om han inte vänder sig självmant!
    okej, hoppas d går bra då!
Svar på tråden BF nov - andra barnet - forts tråd :-)