• Svar på tråden Hästtråden v. 10
  • cajsasmamma

    Idag fick mina 2 finska grabbar komma hem samt att Wilma+ hennes bäbis Max fick komma hem men dom får gå på lösdrift. Så imorgon har jag och mocka 5boxar, under några veckor har jag bara haft 2boxar att mocka... Jaja bara att se framåt och tänka att om 5-6månader är det beters säsong igen =)

    På måndag ska min pappas Rotterdam gå kvallopp... *håller tummarna*

    Vet nån nån instr. eller duktig ryttare runt Vingåker? Tror att privatlektioner skulle vara nåt i julklapp till min syster och hästen.

  • JohannaJ
    cajsasmamma skrev 2009-10-10 18:42:18 följande:
    Idag fick mina 2 finska grabbar komma hem samt att Wilma+ hennes bäbis Max fick komma hem men dom får gå på lösdrift. Så imorgon har jag och mocka 5boxar, under några veckor har jag bara haft 2boxar att mocka... Jaja bara att se framåt och tänka att om 5-6månader är det beters säsong igen =) På måndag ska min pappas Rotterdam gå kvallopp... *håller tummarna* Vet nån nån instr. eller duktig ryttare runt Vingåker? Tror att privatlektioner skulle vara nåt i julklapp till min syster och hästen.
    chris brolin utanför flen
  • Fru X

    Halloj halloj!

    Panzer, skönt att den återhämtat sig.

    Varit hos min bebis idag på em. Han var tidvis halt båda fram Tillväxtpåverkad? Troligen. Hoppas på det.

    Red G på fm, han var busig o pigg (bara 22år... ) Rider ju lite lätt promenad med liet lät dressyr med honom. Han har ju så bra trav, att han blir lite "lat" när det är skrittjobb. Efter framridn så var han fin i formen om än ngt ostadig.

  • Fru X

    Ser ju jättehärligt ut Johanna!
    Hoppas att det går bättre med den nya ponnyn.

    Glömde: Tack Panzer för att du fixade ny tråd! Har lite mer än full upp nu känns det som... i mitt nästa liv ska jag bara rida!

  • Mystic noblesse

    Skulle behöva lite hjälp från er för jag har banne mig idétorka Jag skulle vilja ha lite tips på övningar jag kan göra med min häst under tiden jag inte kan rida. Och helst inga ansträngande sådana heller då min foglossning gör att jag knappt kan gå! Vet att jag behöver träna min pålle på trånga utrymmen då hon i stort sett vägrar gå igenom där det är trångt. Min mamma tippar på att hon någon gång har fastnat. Men tips och idéer vore snällt

Svar på tråden Hästtråden v. 10