• AnnaMaria78

    Tack

    Jag undrar om någon har förslag på hur man kan visa anhöriga tacksamhet för deras stöd. Funderar på något liknande tackkort (som man brukar ha efter dop) eller annons i tidningen. Hur gör man? Vad ska man skriva?

  • Svar på tråden Tack
  • Fiyali

    Blomsterbud? Brukar jag skicka till folk när de behöver det, eller när jag vill visa uppskattning!

  • Fiyali
    AnnaMaria78 skrev 2009-10-12 11:08:27 följande:
    Blir lite svårt att skicka blommor till alla... och dyrt. Tack ändå :)
    Skicka tack för att ni finns kort :) finns jätte bra tips på hur man gör egna roliga kort på pandurohobby.se! lycka till :)
  • MinEmPsi

    Vi tog ett kort på graven och sedan skrivit liknande "tack för varit delatig i våran stora sorg efter vår älskade och saknade Emma" (minnes inte nogagrant!)
    Skrivit ut den som julkort brukar vara, så där avlång! och skrivit med texten med guldpenna!

    Skickade även med en dikt som jag skrev ut samt ett litet kort på henne i breven som alla fick!

    Det uppskattades väldigt mycket!

  • AnnaMaria78

    Tack för tipsen. Då var jag inte helt ute och cyklade... Tycker det är viktigt att alla får veta att det har betytt så mycket med deras stöd och fortfarande gör.

  • MinEmPsi

    Ja jag tyckte också det var viktigt. att få visa att vi uppskattade det de gjorde då de var där för oss i våran sorg..men fick höra att korten och speciellt bilden på henne uppskattades jätte mycket

Svar på tråden Tack