• oOrosamarängerOo

    Flyttfirma i Stockholm?

    Någon som kan rekommendera en bra och seriös flyttfirma i Stockholm? Finns ju en hel uppsjö när man googlar! Vad kostar det ungefär, tar de betalt per tim eller en enhetlig summa?


    topnotch
  • Svar på tråden Flyttfirma i Stockholm?
  • chrtav

    Man måste tänka på kvalitet ochså föra välja en flyttfirma... tror jag. Vi flyttade för en månad sedan med Flyttfabriken, och jag kan påstå att de har jättebra valuta för pengarna. Det är inte enkelt att hitta en bra flyttfirma i Stockholm  

  • Aleg
    Jag hade bara en mycket dålig erfarenhet med Mex flytt i Stockholm . Jag kommer inte att rekommendera detta företag . De är inte utbildad arbetskraft och de inte tar ansvar vad så någonsin för skadat gods . Ovanpå att de kommer att ringa och försöka skrämma ...
  • Aleg
    Mex flytt De lägre priserna är bara en marknadsföring trick, i slutet de kommer att se till att du betalar samma eller mer än andra företag med skickliga , professionella , ärliga , ren artigt arbetstagare . Även om de skada dina varor , kan de göra alla ursäkter och mobba dig efter att du betalat dem . Tyvärr detta hände mig . När jag använde Östermalm flytt jag beklagade att inte använda den igen . Mex flytt var verkligen en mardröm speciellt om du är otur att ha att göra med ägaren .
  • Aleg

    I can recommend östermalm Flytt. Stay away from MEx Flytt.


    De lägre priserna är bara en marknadsföring trick, i slutet de kommer att se till att du betalar samma eller mer än andra företag med skickliga , professionella , ärliga , ren artigt arbetstagare . Även om de skada dina varor , kan de göra alla ursäkter och mobba dig efter att du betalat dem . Tyvärr detta hände mig . När jag använde Östermalm flytt jag beklagade att inte använda den igen . Mex var verkligen en mardröm speciellt om du är otur att ha att göra med ägaren .
  • Aleg
    De lägre priserna är bara en marknadsföring trick, i slutet de kommer att se till att du betalar samma eller mer än andra företag med skickliga , professionella , ärliga , ren artigt arbetstagare . Även om de skada dina varor , kan de göra alla ursäkter och mobba dig efter att du betalat dem . Tyvärr detta hände mig . När jag använde Östermalm flytt jag beklagade att inte använda den igen . Mex var verkligen en mardröm speciellt om du är otur att ha att göra med ägaren .
  • surikat77

    Flyttade från Kungsholmen till Sollentuna. En etta, med vindsförråd och enbart trappor till en två med hiss.


    Använde mig av A J Express. De kom två man i god tid och började genast bära ner allt. Hade packat allt själv innan. 52 kartonger (packade inte för tungt därav så många kartonger) plus tre möbler. Tog en och en halv timme att lasta allt. Att lasta in allt i nya lgh gick ännu snabbare, en timme.  


    Trevliga och med bra bemötande då man hade frågor. Snabba, effektiva och bättre kan man nog inte få.

    Betalade 4500:- totalt för flytten ink restid. Värt var enda krona.

  • smurfen 11
    oOrosamarängerOo skrev 2009-10-16 18:10:38 följande:

    Någon som kan rekommendera en bra och seriös flyttfirma i Stockholm? Finns ju en hel uppsjö när man googlar! Vad kostar det ungefär, tar de betalt per tim eller en enhetlig summa?


    Städy är en firma man inte ska anlita. Använder bara personer från Afrika på bidrag som inte ens kan engelska, fattar inte instruktioner, tar mer betalt än vad de skulle, gjorde märken i vårt nya golv, skadade möbler, de var långsamma som lite kommer jag inte idag så kommer jag imorgon. Tyken kille som man får prata med sen som bara kommer med konstiga bortförklaringar. Så varning!

    Som nån annan sa, ta firmor som tar bra betalt. De har oftast bra personal och tar hand om dina grejer bra.
  • Stefan Johansson62

    Det finns en massa flyttfirmor i Stockholm och vissa är seriösa och andra är mindre seriösa. Kolla omdömen via Google My Business eller Reco.se. Ett betyg över 4.0/t bör betyda en mycket bra flyttfirma. Sedan kan ju alltid missöden inträffa men det borde ju gå att lösa. Finns lite information på Flyttinformation.se.

  • igorbjel

    När du vill hitta en bra flyttfirma är detta vad du behöver tänka på:


    De är ansvarsfulla och snabba
    De är villiga att säkert packa dina saker och de ger dig en försäkring så att dina saker inte går sönder under transporten!
    Pris - inga gömningskostnader!
    De lämnar rent hem!
    De är villiga att demontera dina möbler och montera ihop igen!
    Kolla recensionerna

    Vi på Flytt AB Allservice tänker på allt som räknats ovan och jag som direktör lovar dig bästa pris för bästa service!
Svar på tråden Flyttfirma i Stockholm?