• Anonym (ångestfylld)

ångrar tatueringen

jaa preecis vad ni läser på rubriken.. ja åångrar min tatuering som ja gjorde för en vecka sen ungefär..
    Jag gick och tänkte på tatueringen i ett halvår och allt kändes jättebra, men nu när den väl sitter där så ångrar jag mig.. knappt sovit på en vecka, är ångestfylld heela tiden, tappat matlusten, sitter mest hemma för mig själv....
    Vad i helvete ska jag göra??
    Orkar inte höra massa skit om de är någon som hade tänkt å skriva de...

• Svar på tråden ångrar tatueringen
  • Anonym

Sitter den så att du ser den själv? Är det en stor tatuering?
    Är du missnöjd med själva motivet eller hur den är gjord?

• Anonym (ångestfylld)

den sitter på underarmen så den syns hela tiden.. och njae den är inte så stor.. men jag ångrar den och vet inte vad ja ska ta mig till... vill bara spola tillbaka tiden och de gåår ju inte :(

• MysTic PrincesS

Du har nog bara 3 alternativ:

1 Lär dig leva med den och acceptera den.
    2 Tatuera över.
    3 Ta bort den med laser. Kostsamt.

• Anonym (ångestfylld)

de ja ångrar är att ja har tatuerat mig öht.. känns bara heelt jävla fel

• Anonym (Också tatuerad)

Du kanske vänjer dig?
    Har också en på underarmen, men jag är supernöjd och nu när det har gått några månader, så har jag glömt av att den finns där. Låt det gå ett tag, så kanske du kan smälta det hela.

• Hannah76

Anonym (ångestfylld) skrev 2009-10-21 12:50:49 följande:

de ja ångrar är att ja har tatuerat mig öht.. känns bara heelt jävla fel
    Låt det gå ett tag, du kanske vänjer dig?
    Annars får du ta bort den med laser.
  • Anonym (ångestfylld)

mm och de sista alternativet överväger jag nog snart om jag fortsätter må så här.. men grejjen är den att ja är rädd för resultatet?.. någon som vet hur de kan bli?

• Anonym (Också tatuerad)

Precis som de andra nämner så är ju laser ett alternativ, men kostsamt. Tror man får gå på behandlig flera gånger.
    Jag tycker du ska låta det sjunka in lite, så får du se hur det känns om några veckor/månader.

• PixL

Jag har två tatueringar varav den ena är jättestor och jätteful. Kan trösta dig med att man lär sig leva med den. Man ser den inte till slut.

Svar på tråden ångrar tatueringen