Varför bara ett barn?
Har en son på 2,5. Vill gärna ha ett syskon till honom, men eftersom jag var 38, 5 när han föddes o nu försökt bli gravid i snart 20 mån, är det inte så troligt att vi lycksa med syskon.
Har en son på 2,5. Vill gärna ha ett syskon till honom, men eftersom jag var 38, 5 när han föddes o nu försökt bli gravid i snart 20 mån, är det inte så troligt att vi lycksa med syskon.
Har bara ett barn, en son på 3år o fick honom sent i livet genom provrörsbefruktning. Min högsta önskan är 2 barn, så ett barn är inte självvalt för mig. Dock är chanserna att vi lyckas få ett syskon ganska små då jag är 41 år fyllda. Men blir det bara ett barn så blir det ju så o det finns ju fördelar med ett barn också.
Vi har bara ett barn för att det inte blir fler! Vi har en underbar son på snart 4. Det har inte blivit några syskon trots 4 provrörsförsök o 3 år av försök själva, så vi får nog inse att det bara blir han. Jag är nu 42 fyllda, så chansen att vi ska lyckas naturligt är minimal. /vår son är också provrörsbarn, så kampen att få honom tog också sin tid. Vill jättegärna ha ett syskon o har nog trott att vi skulle lyckas med syskon. Nu är det dock som det är o vi får nog vara tacksamma för det barn vi har. Det är ganska bekvämt med ett barn också måste jag inse o även om min högsta dröm är ett barn till tror jag det skulle bli ganska tufft att börja om med en liten bebis vid 43 års ålder. Men vi får se hur det blir. Än har vi inte gett upp hoppet.