LiBä007 skrev 2009-11-24 16:23:46 följande:
Hej på er !Hoppas ni mår bra.Jag mår själv sådär, känner mig lite krypig i kroppen.. ororlig men vet inte varför..Tränar ni mycket ?Jag har promenerat rätt hårt och bättrat min kost för att tappa de sista envisa kilona efter sista förlossninge.. (är bara snart 4 år sedan.. men de sitter som gjutna)Är ni alltid symptomfria när ni tränar eller känner ni extraslag då också ?Jag har inga rusningar utan "bara" extraslag, har ni andra en kombination eller bara rusning/extraslag ?Ni som har extralag har ni något varje dag, i perioder eller mer sällan ?Jag känner nästan något var dag, men ibland kan det gå någon eller några dagar emellan också ??Många frågor o säkert ställda förrut men jag behöver uppdatering !!Kram
Ja, jag kanner ocksa att det e sa bra med uppdatering, for nar man kanner nagot sa vill man prata om det, jag kanner i alla fall sa..
Jag har extraslag, kanner det varje dag, o nu sahar efter mitt ingrepp sa kanner jag att jag har ont i brostet o halsen, men jag tror att det maste vara for att dom varit inne med elektroderna pa 3 stallen o kanske rispat sonder lite.....vet inte men det kanns konstigt, o jag kannde inget alls efter ingreppet utan det kom en vecka efter ca.
Jag har tydligen rusningar, men jag kanner dom inte alls, utan kanner bara mina extra slag, o kanner av mitt hjarta mycket, o en massa annat knepigt i brostet som pagar hela tiden, vette sjutton va det e , o det e banne mej inte latt o inte oroa sig aven fast lakaren sagt att jag inte har nagot livshotande, men jag e ratt sa trott jamt, men jag sover ju inte heller om natterna o vet inte om det e det till 100% eller vad..
Kanske kanner du dig krypig i kroppen efterom detta pagar o du kanner av det sa ofta o da blir orolig..det e ju otrevligt o kanna saker handa i brostet.
Sander massa kramar!!!