Fortsättningstråd för oss med mycket extraslag del 11
Vi håller dig i handen igenom hela ingreppet - i cyberspacen!
& sen tar vi en god fika när allt är över och du har ett hjärta som dunkar på lugnt och fint
Vi håller dig i handen igenom hela ingreppet - i cyberspacen!
& sen tar vi en god fika när allt är över och du har ett hjärta som dunkar på lugnt och fint
Det komemr gå SÅ bra - som sagt - vi håller handen och tummen
kram på dig & försök tänk på en bättre framtid
Det komemr gå SÅ bra - som sagt - vi håller handen och tummen
kram på dig & försök tänk på en bättre framtid
Hjartesjalen: Hoppas allt är bra - väntar på cyber fikat
Men du hjartesjalen - vad skönt att ha det gjort!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu VET du att detta är ofarligt och hur du ska behandla det - lugn & ro och mindre stress och sömn! & så kan du våga motionera, bli gravid etc & allt det komemr SÄKERT hjälpa dig i att försöka flytta fokus bort från hjärtat = till slut inte märka av det! Nu tycker jag vi firar med familjeliv-cyber-fika!
Tack för fikat! Jag smakade på allt
MMMMMMMMM!
Har ni tänkt på att alla vi här inne verkar vara väldigt "hjärtliga" personer
Kanske e det vi med lite extra gott hjärta som det "tokar" lite för - för vi använder det mer - än andra mindre "hjärtliga" människor.........
Härlig fika-em vi haft alla hjärtevänner
Tack, Hjärtesjälen
Tittade in i flera av era "profiler" - har ej tänkt på att göra det innan - då jag knappt ens kom i håg att jag själv hade en.... Stämmer det att de flesta av oss är mellan 35 - 40 år?! & att flera oxå haft en hel del strul med fertilitet/graviditeter?! & i & med det (&/eller av andra skäl) mycket stress ...hm... i så fall - kanske är det ett samband...?..!... Eller vad tror ni?
Hjärtesjälen: Vilka fina hantverk du har i din profil!
Jag e 38. & har både missfall och utomkvedshavandskap bakom mig - men en alldeles perfekt underbar välskapt son som snart fyller 5 år
Vi hoppas förstås på syskon - men utöver missfall så har det varit så mycket annat jobbigt som tagit kraft & energi för att inte tala om hjärtat som ju skrämmer livet ur mig... eller är det livet som skrämmer hjärtat..?...!...! Hrm