Inlägg från: pågmamman |Visa alla inlägg
  • pågmamman

Fortsättningstråd för oss med mycket extraslag del 11

Vi håller dig i handen igenom hela ingreppet - i cyberspacen! & sen tar vi en god fika när allt är över och du har ett hjärta som dunkar på lugnt och fint

• pågmamman

Det komemr gå SÅ bra - som sagt - vi håller handen och tummen kram på dig & försök tänk på en bättre framtid

• pågmamman

Det komemr gå SÅ bra - som sagt - vi håller handen och tummen kram på dig & försök tänk på en bättre framtid

• pågmamman

Men du hjartesjalen - vad skönt att ha det gjort!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu VET du att detta är ofarligt och hur du ska behandla det - lugn & ro och mindre stress och sömn! & så kan du våga motionera, bli gravid etc & allt det komemr SÄKERT hjälpa dig i att försöka flytta fokus bort från hjärtat = till slut inte märka av det! Nu tycker jag vi firar med familjeliv-cyber-fika!

• pågmamman

Har ni tänkt på att alla vi här inne verkar vara väldigt "hjärtliga" personer Kanske e det vi med lite extra gott hjärta som det "tokar" lite för - för vi använder det mer - än andra mindre "hjärtliga" människor.........

• pågmamman

Tittade in i flera av era "profiler" - har ej tänkt på att göra det innan - då jag knappt ens kom i håg att jag själv hade en.... Stämmer det att de flesta av oss är mellan 35 - 40 år?! & att flera oxå haft en hel del strul med fertilitet/graviditeter?! & i & med det (&/eller av andra skäl) mycket stress ...hm... i så fall - kanske är det ett samband...?..!... Eller vad tror ni?

Hjärtesjälen: Vilka fina hantverk du har i din profil!

• pågmamman

Jag e 38. & har både missfall och utomkvedshavandskap bakom mig - men en alldeles perfekt underbar välskapt son som snart fyller 5 år Vi hoppas förstås på syskon - men utöver missfall så har det varit så mycket annat jobbigt som tagit kraft & energi för att inte tala om hjärtat som ju skrämmer livet ur mig... eller är det livet som skrämmer hjärtat..?...!...! Hrm

Svar på tråden Fortsättningstråd för oss med mycket extraslag del 11