• JessiWill

    Ni som försöker bli gravida =)

    Hej :) Startar upp en tråd här för oss som försöker för fullt få tillökning ^^ Hoppas jag då inte är ensam om det här hehe! Tänkte det kunde vara kul att följas åt på färden, träffa likasinnade och glädjas åt andras +, Hör gärna av er :)

  • Svar på tråden Ni som försöker bli gravida =)
  • Emiliia

    Heeeej ! ja är gärna me på denna tråden,, ja slutade me mina p piller i sommras, men sen dess har ja haft strul me min mens, den uteblir hela tiden, har bara haft mens 2 gånger sen i juni, och då är de svårt me al och att pricka in, så de blir att ringa gyn snart tror ja,..
    ja vet inte man kanske kan få tabletter så de kommer igång ordentligt,,..
    har du funderat länge på att skaffa barn,. och har du andvänt ngt preventivmedel?

    nu får vi verkligen hålla tummarna för oss,. =) för ja ser verkligen fram emot ett stort Plus=)

    kram

  • JessiWill
    Emiliia skrev 2009-11-08 23:00:29 följande:
    Heeeej ! ja är gärna me på denna tråden,, ja slutade me mina p piller i sommras, men sen dess har ja haft strul me min mens, den uteblir hela tiden, har bara haft mens 2 gånger sen i juni, och då är de svårt me al och att pricka in, så de blir att ringa gyn snart tror ja,.. ja vet inte man kanske kan få tabletter så de kommer igång ordentligt,,.. har du funderat länge på att skaffa barn,. och har du andvänt ngt preventivmedel? nu får vi verkligen hålla tummarna för oss,. =) för ja ser verkligen fram emot ett stort Plus=) kram
    Gud va kul att du kom med :D
    lät riktigt jobbigt det där med mensen :/ Är ju normalt att det krånglar runt ett halv år sådär, så kanske bäst o söka hjälp för o se så allt funkar nu ^^
    Jag har velat bli mamma sen jag va 14-15 faktiskt, men använde de lilla jag hade där uppe o tänkte att det håller inte o vara så ung ;P Så nu är jag 20 och allt passar för en till i familjen :) Hur gammal är du? :)
    Nepp har inte haft preventivmedel på ca 1 år, har dock kört med avbrutet :) så nu hoppas jag det händer snart :P
    själv då? :D Kram
  • Emiliia
    Jessiicaa89 skrev 2009-11-08 23:07:51 följande:
    Gud va kul att du kom med :D lät riktigt jobbigt det där med mensen :/ Är ju normalt att det krånglar runt ett halv år sådär, så kanske bäst o söka hjälp för o se så allt funkar nu ^^ Jag har velat bli mamma sen jag va 14-15 faktiskt, men använde de lilla jag hade där uppe o tänkte att det håller inte o vara så ung ;P Så nu är jag 20 och allt passar för en till i familjen :) Hur gammal är du? :)Nepp har inte haft preventivmedel på ca 1 år, har dock kört med avbrutet :) så nu hoppas jag det händer snart :Psjälv då? :D Kram
    ja nu när ja och min sambo väl har bestämt oss att skaffa barn vill man ju att de ska hända påengång=)..... klokt av dej att ha väntat me barn tills nu, ja har oxå varit sugen på barn sen ja va yngre, men även ja är glad att de inte blivit så... jag är 26 år,,, så ja känner mej verkligen mogen för att bli mamma., nu är de bara hoppas.., de som gäller är nog att man bara ska ta de lugnt, och försöka inte tänka på det, men hur lätt är de då... va bra att du varit utan preventinmedel så länge,, de är ju jättebra för kroppen,,., nu är de bara köra på för oss då=)..
    kramkram
  • Emiliia
    Kiwi86 skrev 2009-11-08 23:05:37 följande:
    En till som vill ha bebis . NU!
    ja vet man känner verkligen NUNUNU... vi får hålla tummarna för oss!
  • RockNRollMamma

    Kikar in här.
    Planerar syskon till min son och hoppas det blir ett plus snart =)

  • JessiWill
    LiamsMamma skrev 2009-11-10 19:31:30 följande:
    Kikar in här. Planerar syskon till min son och hoppas det blir ett plus snart =)
    Ååh va kul ^^ Hoppas ni lyckas snart då! Själv är jag på BIM+1, men inget plus igår kväll :(
  • RockNRollMamma

    Jessiicaa89: Jo det hoppas ja med =) fick inte lingonveckan förra månaden men fick den istället den 3e så börjar ju undra lite.. men ska ta test iaf o se va det blir annars är det ju bara att fortsätta planera.
    Kram

  • JessiWill
    LiamsMamma skrev 2009-11-15 20:45:23 följande:
    Jessiicaa89: Jo det hoppas ja med =) fick inte lingonveckan förra månaden men fick den istället den 3e så börjar ju undra lite.. men ska ta test iaf o se va det blir annars är det ju bara att fortsätta planera. Kram
    jo det kommer ju när det kommer =D min mens var med sen men sen så kom den =( alltid lika tråkigt och en stor besvikelse :(
  • RockNRollMamma

    Jessiicaa89: Jo så sant men det konstiga är att den aldrig varit sen förut... men hoppas det blir något plus snart... =)

Svar på tråden Ni som försöker bli gravida =)