• Anonym (nikki-nyfiken)

    KILLAR!!! Vad för tjejer gillar ni?

    bara av ren nyfiken het frågar jag er killar: vilka "slags" tjejer gillar ni?
    korta, långa, tjocka, smala, storbystade, småbystade, korthåriga, långhåriga, rakade, orakade, svarta, vita, tysta, högljudda, blyga, oblyga, lugna, galna......

    ja ni fattar! vore kul att veta :D

  • Svar på tråden KILLAR!!! Vad för tjejer gillar ni?
  • SuneB

    Småbystade går före storbystade. Jag tror jag aldrig sett en tjej hos vilken jag skulle ha sett småbysthet som ett problem.

    Jag gillar inte storbystade. En av de tjejer som varit mest intresserad av mig var en typisk bystbrud. Flera av mina kamrater var avundsjuka men mitt intresse var på noll. Om hon ändå skulle ha varit en rumpbrud istället : o

    Normallånga är bäst. Det är för opraktiskt med korta när jag själv är 186. Men det är alltså bara på det prakiska planet jag har invändningar mot korta.

    Tjocka kvinnor tänder mig inte alls. Kraftiga kvinnor har jag inget problem med. Jag vill gärna att de skall utstråla en viss smidighet. Det kan de göra fastän de är lite kraftiga.

    Blond eller brunett saknar betydelse. Brunetter är oftast sexigare medan blondiner är mer flickvänsämne för min del (alltså tvärt emot allmän uppfattning). Dcok har jag varit kär i endast en blondin.
    Halvlångt till långt hår är det optimala.

    Svarta tjejer är ok men det får vara måtta med svärtan. Den där ministerbruden (vad hon nu hette) är riktigt ok.

    Jag gillar temperamentsfulla tjejer. Sådana som brusar upp när de känner sig felbehandlade och inte går och sväljer allt.

    En kvinna i min smak skall vara lite präktig och ordentlig, och smart.

    Högljuddhet går fetbort.

  • MiZZMaGiKa

    Det här var intressant. Fler män som vill lätta sitt hjärta? *L*

  • PrimitivMan

    I sängen eller rent allmänt?

    Jag är helt klart en bröstman. Hellre en kvinna med stora bröst och lite mullig än en trådsmal med små bröst. Snygg häck är hellre aldrig fel dock.

    Nästan alla mina tjejer har varit korta. Det har inte varit något medvetet val dock. Skulle vara häftigt med en lång tjej som omväxling (är själv > 1.80). Vore skönt att slippa få ont i nacken när man hånglar.

    Frisyr och hårfärg har mindre betydelse. Vissa passar bäst som blonda andra som brunetter. Fast rent allmänt så kanske jag föredrar brunetter. Se på Carolina Gynning, helt klart snyggare som brunett än blond.

    Gillar tjejer som vet vad de vill i sängen. Kåta, passionerade och utan hämningar. Skall gilla att ha sex för att de själva vill, inte för att de skall vara "snäll" mot sin man.

    Gör inget om de är högljudda i sängen .

    Gillar också tjejer med temperament. Men inte långsinta som går och surar i dagar för något utan raka puckar skall det vara. Liksom jag är.

    Sen skall så klart personkemin vara den rätta. VIlket innebär bla att man skall kunna ha intelligenta diskussioner med henne.

  • kåtkille

    Tycker att pinnsmala tjejer bara ser onaturligt ut, det ska vara lite gulligt mull, älskar att ha lite att ta i ;)

    Längden spelar inte så stor roll om det inte är enorm skillnad.

    Helst rakad fitta men det går bra med en ansad också ;) På huvudet däremot tycker jag de är mycket vackert med långt hår.

    Tycker mest om vita tjejer men de finns ju alltid undantag. Håller med PrimitivMan att tjejen måste vilja ha sex för sitt egna nöje och ingen annans.

  • Nightprawler

    Jag älskar alla sorters tjejer.. bara dom är kåta, glada och tacksamma;)

    (och rakade)

  • EnSvårOchJobbigGrej
    Nightprawler skrev 2009-11-03 17:01:54 följande:
    Jag älskar alla sorters tjejer.. bara dom är kåta, glada och tacksamma;) (och rakade)
    alltså kåt och glad brukar inte vara så svårt att ordna...men om om man blir så jävla tacksam är inte säkert..det är ju upp till dig och din prestation :-P
  • Anonym (Person)
    SuneB skrev 2009-11-03 14:33:11 följande:

    Jag gillar temperamentsfulla tjejer. Sådana som brusar upp när de känner sig felbehandlade och inte går och sväljer allt.

    .


    Är det ett attraktivt personlighetsdrag?
  • Tukt
    Anonym (nikki-nyfiken) skrev 2009-11-03 13:49:24 följande:

    bara av ren nyfiken het frågar jag er killar: vilka "slags" tjejer gillar ni?
    korta, långa, tjocka, smala, storbystade, småbystade, korthåriga, långhåriga, rakade, orakade, svarta, vita, tysta, högljudda, blyga, oblyga, lugna, galna......

    ja ni fattar! vore kul att veta :D


    Det beror väl på "vad man ska ha dom till".
  • Anonym (U)
    Tukt skrev 2019-12-28 10:56:40 följande:

    Det beror väl på "vad man ska ha dom till".


    Ja, för tänk den hemsk tanken att man behandlade alla kvinnor som likvärdiga människor och inte kategoriserade dem efter egna behov
  • Anonym (olika)
    Anonym (U) skrev 2019-12-28 11:03:55 följande:
    Ja, för tänk den hemsk tanken att man behandlade alla kvinnor som likvärdiga människor och inte kategoriserade dem efter egna behov
    Men är det okej när kvinnor gör så? Jag känner flera kvinnor som har män till olika "saker".
Svar på tråden KILLAR!!! Vad för tjejer gillar ni?